Gå til innhold

GRAW review på IGN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

IGN: 9.2 - meget bra.

we've had ample time to play and beat it in every imaginable mode, a rarity in the business, so that its launch is almost an afterthought. Having spent the last weekend playing it non-stop again, I've reached many of the same conclusions I arrived at before and a few new ones. GRAW, as we've come to call it, is a first-rate game, one that not only looks next gen, but plays it.

Dr Peedee

Lenke til kommentar
Kjøpte det idag. Synes det er ganske bra. Litt knotete til tider, og litt vanskelige / dårlige valg i options, og til tider dårlig framerate. Ellers er det moro krig.  :)

5718114[/snapback]

hvor kjøpte du det da?

5718128[/snapback]

det har en release date på 9 mars (og det er vel senere i Europa?), så der har du *kremt* vært heldig, eller hva??

edit: jøss, ser jo ut som om du har det! Lucky bastard! jeg har ikke engang boxen:)

Endret av Pellepirat
Lenke til kommentar

Gi oss et hint om hvor du kjøpte det da!! Må ha det, bare må ha det! :yes:

Edit: Hvordan er kontrollene? Har sett noen videoer og det ser ut som om de sliter noe veldig med og treffe riktig med en gang? De bare fyrer løs liksom og treffer folk på random....

Endret av Fettgnomen
Lenke til kommentar

Skal jeg si deg det som er enda mer tragisk, er at jeg faktisk ikke var spent på å få spillet i det hele tatt. Så jeg skulle egentlig plukke opp FN3 bare, men dæven der lå det en bunke GRAW. Javel, sa jeg. ;)

EDIT: Hvor bor du, fettgnomen?

Endret av MattMan
Lenke til kommentar
Skal jeg si deg det som er enda mer tragisk, er at jeg faktisk ikke var spent på å få spillet i det hele tatt. Så jeg skulle egentlig plukke opp FN3 bare, men dæven der lå det en bunke GRAW. Javel, sa jeg.  ;)

5718371[/snapback]

Dagens onde gjerning å ikke si det :cry:

Får en på 25 til å få tårer i øynene her..

Lenke til kommentar
Skal jeg si deg det som er enda mer tragisk, er at jeg faktisk ikke var spent på å få spillet i det hele tatt. Så jeg skulle egentlig plukke opp FN3 bare, men dæven der lå det en bunke GRAW. Javel, sa jeg.  ;)

5718371[/snapback]

send meg en Pm vist det er i oslo da?

Edit: ifølge spiderman er spillet tilgjengelig i

Oslo

Buskerud Storsenter

Oslo Lille

Drammen

Fredrikstad

Endret av kewell79
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...