_norse_ Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Ghost Recon: Advanced Warfighter anmeldelse er ute på IGN. Interessen har vært skyhøy lenge nå, og blir jo ikke noe mindre med gode anmeldelser....Bare å glede seg til fredag nå Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 IGN: 9.2 - meget bra. we've had ample time to play and beat it in every imaginable mode, a rarity in the business, so that its launch is almost an afterthought. Having spent the last weekend playing it non-stop again, I've reached many of the same conclusions I arrived at before and a few new ones. GRAW, as we've come to call it, is a first-rate game, one that not only looks next gen, but plays it. Dr Peedee Lenke til kommentar
MattMan Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Kjøpte det idag. Synes det er ganske bra. Litt knotete til tider, og litt vanskelige / dårlige valg i options, og til tider dårlig framerate. Ellers er det moro krig. Lenke til kommentar
BlasterFX Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Sjekk disse skjermbildene. Er dette "in-game"? LINK til Teamxbox Har sett mange "in-game" videoer og de ser ikke ut som disse skjermbildene. ~ BlasterFX (litt forvirret...) Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Kjøpte det idag. Synes det er ganske bra. Litt knotete til tider, og litt vanskelige / dårlige valg i options, og til tider dårlig framerate. Ellers er det moro krig. 5718114[/snapback] hvor kjøpte du det da? Lenke til kommentar
Martin-sama Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Bildene er nok ingame ja, men jeg synes det så mer ut som PS2 bilder? Jeg fikk ihvertfall ikke mindre lyst på spillet etter det der! Lenke til kommentar
MattMan Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Det er in-game og vel så det. http://live.xbox.com/en-US/profile/profile...erTag=Brunosten Nay-sayers Kjøpte det et sted jeg ikke kan si jeg kjøpte det. Fnipz. Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 (endret) Kjøpte det idag. Synes det er ganske bra. Litt knotete til tider, og litt vanskelige / dårlige valg i options, og til tider dårlig framerate. Ellers er det moro krig. 5718114[/snapback] hvor kjøpte du det da? 5718128[/snapback] det har en release date på 9 mars (og det er vel senere i Europa?), så der har du *kremt* vært heldig, eller hva?? edit: jøss, ser jo ut som om du har det! Lucky bastard! jeg har ikke engang boxen:) Endret 7. mars 2006 av Pellepirat Lenke til kommentar
fettgnomen Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 (endret) Gi oss et hint om hvor du kjøpte det da!! Må ha det, bare må ha det! Edit: Hvordan er kontrollene? Har sett noen videoer og det ser ut som om de sliter noe veldig med og treffe riktig med en gang? De bare fyrer løs liksom og treffer folk på random.... Endret 7. mars 2006 av Fettgnomen Lenke til kommentar
MattMan Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 (endret) Skal jeg si deg det som er enda mer tragisk, er at jeg faktisk ikke var spent på å få spillet i det hele tatt. Så jeg skulle egentlig plukke opp FN3 bare, men dæven der lå det en bunke GRAW. Javel, sa jeg. EDIT: Hvor bor du, fettgnomen? Endret 7. mars 2006 av MattMan Lenke til kommentar
fettgnomen Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Bor i nærheten av Sandvika/Oslo Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Skal jeg si deg det som er enda mer tragisk, er at jeg faktisk ikke var spent på å få spillet i det hele tatt. Så jeg skulle egentlig plukke opp FN3 bare, men dæven der lå det en bunke GRAW. Javel, sa jeg. EDIT: Hvor bor du, fettgnomen? 5718371[/snapback] Dagens onde gjerning å ikke si det Får en på 25 til å få tårer i øynene her.. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 (endret) Skal jeg si deg det som er enda mer tragisk, er at jeg faktisk ikke var spent på å få spillet i det hele tatt. Så jeg skulle egentlig plukke opp FN3 bare, men dæven der lå det en bunke GRAW. Javel, sa jeg. EDIT: Hvor bor du, fettgnomen? 5718371[/snapback] send meg en Pm vist det er i oslo da? Edit: ifølge spiderman er spillet tilgjengelig i Oslo Buskerud Storsenter Oslo Lille Drammen Fredrikstad Endret 8. mars 2006 av kewell79 Lenke til kommentar
kilik Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Kan ta med at det fikk 9.2 hos noe strengere Gamespot. Første X360-spillet jeg har virkelig lyst på... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå