atticus Skrevet 22. september 2002 Del Skrevet 22. september 2002 Kan moduratorene for dette forumet sjekke ut denne linken : http://forum.hardware.no/viewtopic.php?top...m=60&replies=18 Andre må også legge inn innspill og fortelle deres meninger! Blir lei av å vente nå og må dessverre tå opp saken på nytt. Jeg skjønner godt at dere kanskje ikke får gjort noe idag ,men svar ihvertfall at dere skal få fortgang i saken eller no sånt. Vi 5 som har vunnet begynner å bli VELDIG VELDIG irritert. For liten Informasjon. Jeg gjentar http://forum.hardware.no/viewtopic.php?top...m=60&replies=18 _________________ " Even the smallest person can change the course of the CPU..." -------------- *Intel Pentium 4 2.0 GHz :smile: *Asus P4B533-E S478 LAN :smile: *Asus GeForce4 Ti4600 128MB *IBM Deskstar 60GB :sad: *Chieftec Dragon Fulltower Sølv <font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: SirHartge på 2002-09-22 12:46 ]</font> [ Denne Melding var redigert av: SirHartge på 2002-09-22 13:27 ] Lenke til kommentar
atticus Skrevet 22. september 2002 Forfatter Del Skrevet 22. september 2002 takk for en person svarte ihvertfall! :smile: Lenke til kommentar
CS_eR GøY Skrevet 22. september 2002 Del Skrevet 22. september 2002 d sier seg selv at d er svindell de tjente sikkert fett på d Lenke til kommentar
zup Skrevet 22. september 2002 Del Skrevet 22. september 2002 Tror du kan ta kontakt med lotteri tilsynet og økokrim :smile: Leste ikke så nøye den banneren selv, menet slikt "lotteri" må godkjennes av lotteri tilsynet for å være lovlig her i landet. Ps. Lol til dem som tror man får noe gratis og lettvint her i landet. Lenke til kommentar
Fjaslokt Skrevet 22. september 2002 Del Skrevet 22. september 2002 Klart de tjente fett på det, var jo over 2500sms blandt de 5 første! bare det er 12500kr + at det var mage fler som var med! venter at hw.no tar ansvar hviss det blir noe krøll. det er jo ikke tvil om at vi skal ha premiene våre, infogate.no "are in deep shit" hviss vi ikke får det vi har krav på, ingen som vet hvordan vi kan kontakte dem? Lenke til kommentar
Fjaslokt Skrevet 22. september 2002 Del Skrevet 22. september 2002 Klart de tjente fett på det, var jo over 2500sms blandt de 5 første! bare det er 12500kr + at det var mage fler som var med! venter at hw.no tar ansvar hviss det blir noe krøll. det er jo ikke tvil om at vi skal ha premiene våre, infogate.no "are in deep shit" hviss vi ikke får det vi har krav på, ingen som vet hvordan vi kan kontakte dem? Lenke til kommentar
zup Skrevet 22. september 2002 Del Skrevet 22. september 2002 12500 blir ikke mange kronene når teleselskapet skal vel ha sitt også endel skatt må de jo betale.. Kanskje de venter på at prisene på Radon 9700 kortet skal gå ned? Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 22. september 2002 Del Skrevet 22. september 2002 Send mail til: mailto:[email protected] Bruk emnefeltet fornuftig. Lenke til kommentar
shahin Skrevet 22. september 2002 Del Skrevet 22. september 2002 MÅ du bruke caps i topic? MÅ du bruke en topic som ikke har noe med innholdet å gjøre? Har du noensinne tenkt på at 90% av forumbrukerne kanskje blåser totalt i om du er svindlet av en sms greie? Da er det fint å velge en topic som beskriver hva tråden er om, slik at man kan velge å IKKE klikke på tråden om den ikke er av interesse. Snart må man klikke helt tilfeldig på trådene, siden man ikke kan vite om innholdet er om cpu, russland, fine damer, musikk, boot problemer osv. Lenke til kommentar
atticus Skrevet 22. september 2002 Forfatter Del Skrevet 22. september 2002 sorry.. blei litt opphissa her.. Har allerede sendt mail til han og fått mailen til en person frra infogate, men har jeg fått noe svar ? nei Lenke til kommentar
zup Skrevet 22. september 2002 Del Skrevet 22. september 2002 Håper du tar kontakt med tv2 hjelper deg og får fikset dette så ikke andre går i fella. Også blir det masse gratis PR til Hw.no. Lukter story lang vei dette Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 22. september 2002 Del Skrevet 22. september 2002 Quote: Den 2002-09-22 12:48, skrev atticus:sorry.. blei litt opphissa her..Har allerede sendt mail til han og fått mailen til en person frra infogate, men har jeg fått noe svar ? nei Ta det litt rolig. Husk det er ikke arbeidsdag før mandag, og det har vært helg. Ordner seg sikkert i løpet av morgen dagen. Lenke til kommentar
Dan Hansen Skrevet 22. september 2002 Del Skrevet 22. september 2002 Hehe, minner litt om han (skal ikke nevne navn) som bestilte på en webshop sent en lørdags kveld - og senere ombestemte seg og sendte avbestilling rett etterpå - han lagde jo et lite h*lvete her inne om hvor useriøse osv webshoppen var som ikke svarte ham - helt til han oppdaget at det var litt mørkt utenfor og det var rødt tall på kalenderen ... Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 22. september 2002 Del Skrevet 22. september 2002 Quote: Den 2002-09-22 12:56, skrev Dan Hansen:Hehe, minner litt om han (skal ikke nevne navn) som bestilte på en webshop sent en lørdags kveld - og senere ombestemte seg og sendte avbestilling rett etterpå - han lagde jo et lite h*lvete her inne om hvor useriøse osv webshoppen var som ikke svarte ham - helt til han oppdaget at det var litt mørkt utenfor og det var rødt tall på kalenderen ... lol Lenke til kommentar
atticus Skrevet 22. september 2002 Forfatter Del Skrevet 22. september 2002 SirHartge : Denne "saken" skulle vært ordnet i på tirsdag, onsdag.... Og Dan ( hvis det var deg) Det var ikke meg.... :sad: Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 22. september 2002 Del Skrevet 22. september 2002 Quote: Den 2002-09-22 13:00, skrev atticus:SirHartge :Denne "saken" skulle vært ordnet i på tirsdag, onsdag.... Ok, jeg er ikke informert i denne saken, så jeg kan desverre ikke svare. Men mas på Per øyvind du:D Lenke til kommentar
Dan Hansen Skrevet 22. september 2002 Del Skrevet 22. september 2002 Quote: Den 2002-09-22 13:00, skrev atticus:Det var ikke meg.... :sad: Neida - jeg vet at det ikke var deg ... :smile: Lenke til kommentar
atticus Skrevet 22. september 2002 Forfatter Del Skrevet 22. september 2002 takk gud! Forresten kan en av moduratorne endre topicen/emne til no annet som.feks *Hercules Konkurransen* [ Denne Melding var redigert av: atticus på 2002-09-22 13:24 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå