Gå til innhold

Pynting av Nytt Lian Li PC7BSCAND

Anbefalte innlegg

Heioghopp!

Etter å ha sittet med en q-tec psu i noen år fant jeg ut at det kansje var påtide å bytte, og hvorfor ikke bytte til noe som ser bra ut når man først er igang. jeg har gått å sikla på en svart Hiper psu en god stund, så bestemte meg for å bestille den. Mens jeg først var igang med bestille fine ting til Pc'n min fant jeg ut at det kansje var påtide å bytte ut mitt gamle kabinett i samme slengen. Et kabinett jeg iogforseg var fornøyd med, men det er nok ikke til å stikke under en stol at det har sett bedre dager. Mitt gamle kabinett kan dere se Her, dersom det er ønskelig. ;)

Valget av kabinett falt på Lian Li PC7BSCAND, et kabinett jeg syns er veldig pent.

Jeg bestilte meg også en ny dvd-brenner, samt et Lian Li frontdeksel for å skjule den, Når man først skal ha et stilrent kabinett bør man jo kjøre stilen helt ut.

Etter et par dager kom pakken i posten, og som dere alle sikkert vet finnes det ikke noe som er så gøy som å få pakker i posten. :)

Innholdet ble pakket ut, og dette var innholdet:

S4200778thumb.JPG

:love:

S4200788thumb.JPG

Her har jeg flyttet all hardwaren over.

S4200782thumb.JPG

Som dere sikkert ser har jeg ikke koblet til viftene enda, det er fordi jeg ikke har gjort ferdig viftestyringen.

S4200785thumb.JPG

Slenger også inn et dårlig bilde av hvordan dvd-fronten ble.

S4200786thumb.JPG

Som nevnt tidligere; Når man først skal ha et stilrent kabinett bør man jo kjøre stilen helt ut. Jeg valgte derfor å lage en ny front til min sunbeam rehobus, jeg tok da et frontdeksel fra kabinettet, tegnet opp, og borret hull.

khfthumb.JPG

S4200001thumb.JPG

Perfect match :thumbup:

S4200006thumb.JPG

Og et lite oversiktbilde, beklager for kvaliteten, men digitalkameraet tok kvelden, så da måtte jeg bruke mobilen.

DSC00021thumb.JPG

jeg har også montert inn 2 kalde uv-kathoder, og skal også montere en 80mm uv-vifte i toppen, men ikke i kveld.

Jeg fikk ikke koblet de to medfølgene 120mm viftene til viftestyringen da ledningen var for kort, men dette blir løst med en liten skjøt på ledningene imorgen. ;)

Da er det ikke mye mer å si, bortsett fra: Oh god i love my Lian Li :love:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gratulerer med Lian Li! Digger de kabinettene *kjøpesnart?hmm..* :love:

Ser bra ut så langt, skjønner på en måte og på en måte ikke hvorfor du ikke ville ha LED'sa synlig.. De lyser STERKT og ødelegger vel litt av stilen, men det er kjekt å se om du er på rød "spenning" eller blå "spenning" syns jeg vertfall :p

Enda en gang, gratulerer :thumbup: Gleder meg til mere bilder og jobbing! Modde noe og eller? :roll:

Lenke til kommentar

Takktakk. ;)

Grunnen til at jeg valgte å ikke lage hull til led'n er fordi jeg har pc'n oppå bordet ved siden av meg, å da får jeg de lysa rett i ansiktet. Ang det med spenningen så er det ett hakk i bryteren, så på den måten vet jeg når den er på 5, og når den er på 12v. ;)

Ang mer jobbing, har planer om å lage et fancy vindu i sidedøra, men ikke før sommeren, da man kan jobbe ute.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM

Det som er bra er at du får omtrent alle kabinetter ryddig hvis du har en Hiper PSU som du har. Jeg merket forskjell i vertfall.

Lenke til kommentar
Det som er bra er at du får omtrent alle kabinetter ryddig hvis du har en Hiper PSU som du har. Jeg merket forskjell i vertfall.

5726709[/snapback]

jepp, utrolig deilig å slippe alle de kablene man ikke bruker. ;)

Jeg kunne nok ha rydda litt bedre i kabinettet mitt, men gidder ikke før jeg evt skal lage et vindu :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...