eternal Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Har et Lian Li 6277 kabinett som jeg nå skal sende over landet til hybelen (har kastet min). Bredde : 210 mm Høyde : 462 mm Dybde : 598 mm 1. Har noen emballasje jeg kunne fått? Kan godt betale litt for bryet. Eller bytte mot noe. 2. Er det noen andre kabinetter med lignende mål, slik at jeg kan sende det gjennom postens voldsomme behandling uten at det skades? Lenke til kommentar
kremt Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Spørre på datakjeden eller slike lokale butikker kanskje? Vil tro de har noe sånt liggende til tider. Er vel bare å undersøke om det er noen i nærheten det, og spørre de Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Hadde aldri turt sende et kabinett i posten uemballasjert, men.. Spør på diverse databutikker, Digital Impuls har sikkert noe^^ Lenke til kommentar
eternal Skrevet 7. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2006 ikke 6277 vel? er bare microplex som fører det. Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 ikke 6277 vel? er bare microplex som fører det. 5717784[/snapback] Hmm.. Kan hende det.. Da kan du jo sende en mail til microplex? Ingenting skal være uprøvd.. : ) Men hvorfor kasta du emballasjen til kabinettet ditt?? har min enda, hatt den i over 1 år snart... Lurt å ta vare på sånt Lenke til kommentar
eternal Skrevet 7. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2006 (endret) Har spurt MP, men de hadde ikke mulighet. Og ja jeg vet jeg dreit på leggen når jeg kastet den (ga etter for whine). Trodde vel heller ikke at jeg fikk bruk for den siden jeg ikke regnet med å måtte sende den med posten over halve landet. Men gjort er gjort. Lyst til å selge din? Endret 7. mars 2006 av eternal Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Har spurt MP, men de hadde ikke mulighet. Og ja jeg vet jeg dreit på leggen når jeg kastet den (ga etter for whine). Trodde vel heller ikke at jeg fikk bruk for den siden jeg ikke regnet med å måtte sende den med posten over halve landet. Men gjort er gjort. Lyst til å selge din? 5717989[/snapback] Har ikke samme kabinett, og nei vil ikke det, ville ikke gjort det Kan få bruk for den vettu^^ Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Har du hørt med Digital Impuls i Oslo? De selger Lian-Li og har sikker noe embalasje liggende... Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 ikke 6277 vel? er bare microplex som fører det. 5717784[/snapback] Har du hørt med Digital Impuls i Oslo? De selger Lian-Li og har sikker noe embalasje liggende... 5719893[/snapback] ^^ Tror faktisk ikke de gjør det heller.. Du kan jo modde no selv da Av litt isopor og en dremel! Hvis du sitter helt fast mener jeg Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Det er sikkert noen proffe flyttefolk som du kan betale for å få den pakket skikkelig inn, for eksempel i sånn ekspanderende skumgreie. Lenke til kommentar
eternal Skrevet 8. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2006 ekspanderende skumgreie.... tell me more. Noe fikse løsninger jeg kan skaffe meg kanskje. Må nok belage meg på å mekke selv da. Men her er hovedproblemet: siden kabinettet er av mykt aluminium med plexiglass i sidedøren, må jeg få noe som beskytter kabinettet når kartongen jeg sender det i, kommer i klem og blir kvestet. (trykker på sidene av noe som ligger oppå, eller en feit faen på posten som hviler etter en runde med den beryktede "Norgespakke-basketballleken"). Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Lag noe hjemmemekket, så får du det akkurat sånn du vil ^^ Forslag: - Kapp og modd til to støtter på siden som går under og på siden på begge sider (standard) - Legg noe av det ekspanderende skumgreiene på siden eller en skumgunnimadrass^^ Kanskje stive av med no fast no utenpå der igjen... Spørs hvor stor eske du har Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå