rmon Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Hva er Annex? Jeg skal ha meg et ADSL/Router Modem. Hvorfor er noen Annex A og andre Annex B? Eks. 3Com OfficeConnect 3CRWDR100B-72 som selges hos Komplett.no er Annex B... En annen ting.. Kan ADSL2+ modem brukes på vanlig ADSL? Lenke til kommentar
agvg Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Annex B brukes i norge, ta ett google søk på det så finner du forskjellen. Lenke til kommentar
Handl3vogn Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Annex B er det du skal ha. og ADSL 2+ modem funker fint på vanlig adsl linje. Lenke til kommentar
Zerge Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Sats heller på Billions 7202G:) Den fungerer ypperlig med både ADSL og ADSL2+ (selv testet) Lenke til kommentar
rmon Skrevet 8. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2006 Føler at Billion er billig merke... Jeg har Dlink Di-624 og den er ikke så stabil hvertfall ikke trådløst. Hvordan er Linksys Wireless-G ADSL/2+ Gateway 54 Mbps 802.11g, WPA, 4P switch fra Komplett.no ? Lenke til kommentar
Zerge Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Tjah, jeg kan bare bekrefte at Billionen fungerer helt ypperlig:) Aldri hatt noen problemer med den, hverken på 15000/1024 eller 6000/640 som jeg bruker nå. En annen kompis av meg har den også, han og er meget fornøyd. Den 3com'en støtter ikke ADSL2(+) så den ville jeg i alle fall ikke kjøpt. Lenke til kommentar
steveak Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Kan skrive under på at Billion er bra. Kjempefornøyd, - mitt SHDSL modem har både brannmur, QoS, etc. innebygd. Gjelder også en god del av ADSL (2+) modemene deres. Enkel å konfigurere også. Tjah, jeg kan bare bekrefte at Billionen fungerer helt ypperlig:)Aldri hatt noen problemer med den, hverken på 15000/1024 eller 6000/640 som jeg bruker nå. En annen kompis av meg har den også, han og er meget fornøyd. Den 3com'en støtter ikke ADSL2(+) så den ville jeg i alle fall ikke kjøpt. 5720911[/snapback] Lenke til kommentar
thomasjo Skrevet 13. april 2006 Del Skrevet 13. april 2006 (endret) billion 5102S, trenger noe hjelp!! jeg plugga den i veggen og alt funka. den kopla seg opp etc.. men så oppdaterte jeg firmware (gud og trist) og den vil ikke logge seg på. på billion er det både en annexA og B, jeg har prøvd begge, ser at det er B som skal brukes... hva verdier av VPI og VCI bruker NEXTGENTEL ?? jeg har jo NXTGNTL sin speedtouch 510, som funker.. men vil bruke min Billion Endret 13. april 2006 av thomasjo Lenke til kommentar
Zerge Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 VPI : 1 VCI : 32 Protocol : PPPoA Encapsulation : VC Mux Modulation : G.DMT Merk at det ikke trenger å stekke:) NGT holder på å gå over til PPPoE hører jeg noen rykter om og.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå