Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Har bestemt meg for å gå til innkjøp av en Nintendo DS Lite, som må da bestilles fra Japan. Men lurer på et par ting. Web-browseren fungerer vel like bra her som i japan? Og hvilken farge syns dere jeg bør velge? Og hvor bør jeg bestille den fra? Ser at de selger den på www.liksang.com, men ikke på lager da. Noen som har erfaringer med de? Lenke til kommentar
Mr. Bridger Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Er del her som bruker liksang vil jeg tro. De nevnes nesten hver gang noen snakker import av spill/tilbehør/konsoller. Jeg fulgte litt med på PSP trådene som var før Europa lanseringen og mange bestilte da fra liksang. Noen måtte betale moms mens andre slapp. Tror ikke jeg ville regnet med å slippe unna hvis jeg var deg. Enamel Navy er den fargen som jeg ville valgt. Tror ikke det vil bli like misfarget og skitten som de lysere fargene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Ja, var en del som bestilte PSP'n sin der. Men huff, det blir dyrt, 199$ så blir det frakt og toll i tillegg. Men tror jeg stiller meg i vente liste på en der da. En Enamel Navy ja, syns den ser tøffest ut. Lenke til kommentar
Mr. Bridger Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Du kan jo alltids bruke eBay. Mange selgere der er villige til å sette verdien på pakken til under 200NOK eller som gave under 1000NOK (er vel det som er grensene). Minuset er jo at du fort kan bli svindlet og at nye gadgets slik som DS lite gjerne koster litt mer normalt. Men det finnes noen som har foruftige priser. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Jepp, DS Lite koster 300$ og oppover der. Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Web-browseren fungerer vel like bra her som i japan? Opera? Den er vel ikke tilgjengelig ennå, og må kjøpes separat uansett. Kanskje greit å vente til Opera kommer til USA for å være sikker på at du får engelsk tekst? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 (endret) Ja, fant ut nå at web-browseren er under utvikling, og at den kjøpes separat. Får vel skaffe meg den når den kommer ut da kanskje. Den funker uansett på japansk DS uansett hvor jeg kjøper det. Da har jeg bestilt en DS Lite fra liksang.com. Det blir 1928,- inkl. frakt for NDSL, Super Mario 64 spillet, skjermbeskyttere og en sånn strømomformerdings. Endret 9. mars 2006 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 jeg skal kanskje ha en selv, billigste er å kjøpe fra ebay.. ingen fare om man velger en som har mye + feedback, og du slipper som oftest toll osv om man sier ifra at de sender som gave du kan få en lite der for ca 250 $ + rundt 40 $ i frakt. Lenke til kommentar
FonderPrism Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 [...]Da har jeg bestilt en DS Lite fra liksang.com. Det blir 1928,- inkl. frakt for NDSL, Super Mario 64 spillet, skjermbeskyttere og en sånn strømomformerdings. 5728941[/snapback] Det der kan nok fort bli en dyr affære. Om du ikke har bedt de om å skrive på pakken at det er en gave, og at verdien er under 1000,- kr (i dollar da), så vil jeg tro det kommer på noe slik som dette: Prisoverslag for DS Lite m/spill til 1928,- kr: Pris: 1928,- kr + Moms (pris*0,25) = 482,- kr + Tollgebyr = 70,- kr = Total pris = 2480,- kr Men send en mail/PM/skriv her når du har fått pakken din da, og om du måtte betale toll osv., det kan være du er heldig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå