Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

pc eller skjermkort?

Anbefalte innlegg

Hei akkuratt kjøpt pc i deler ifra jm data. Har montert alt og dobbeltsjekket alt!

Men det står kun cable connected no signal på skjermen. pc en går, skjermkortet sviver(vifta) men ingenting skjer? Hva kan være problemet er det pc eller skjermkort?? her er spec:Byggesett PC

Leser at fler har hatt problemer med x800 skjermkortet skal jeg gå for at det er det som lager kluss?

ATI RADEON X800GTO 256MB GDDR3 (PCI-Ex),TV Out

AMD Athlon 64 3700+ (Socket 939)

NVIDIA nForce4 Brikkesett

1024MB Corsair Value PC3200 (matched)

320 GB S-ATA 8MB Cache 7200 RPM Harddisk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bare en ting..

Har du prøvd skjermkabelen i begge DVI portene på skjermkortet ? For på mitt (6800GT) funker bare den ene:P

Men er sikkert Q-Tec som får repet rundt halsen her ja

Endret av LezoO
Lenke til kommentar

Hvilket skjermkort hadde du før? så at det var PCI express du hadde kjøpt, og hvis det gamle var AGP, så kan det være at du må stille inn PCen i BIOS til å bruke PCI express for skjermen istedenfor AGP. Kan være jeg tar feil, men jeg husker at jeg hadde det samme problemet når jeg skulle få mitt AGP kort reparert, og jeg brukte et vanlig PCI skjermkort midlertidig. Hvis ikke så vet jeg ikke hva som kan være galt

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM

Se om PSUen virker på et annet system. Og se om den funker der. Hvis den gjør det krever systemeet ditt mer strøm en PSUen klarer å levere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...