deloner Skrevet 22. september 2002 Del Skrevet 22. september 2002 Hei Har kjøpt dette kortet, men lurer på en ting.Kan man koble pc'en til tv (for å se film), mens man jobber med den vanlige pc skjermen som da har et annet skjermbilde? Altså 2 forskjellige skjermbilder? Mener det står på hercules sin hjemmeside, men får det ikke til. Det er hydravision jeg lurer på..... _________________ mvh Tom [ Denne Melding var redigert av: deloner på 2002-09-22 11:40 ] Lenke til kommentar
ostenxx Skrevet 22. september 2002 Del Skrevet 22. september 2002 Hei! Du bør sjekke manualen som fulgte med kortet for å finne ut om det følger med en slik egenskap hos ditt grafikkort. Se bak om du finner tv-ut utgang(ett rundt hull; ser ut som en PS2 utgang). Er det en slik utgang er det bare å kople kortet til tv'en via en rettmessig ledning, og hvis du ikke har inngangen på tv'en må du ta i bruk en scartkontakt. Men husk, ofte blir kvaliteten på bildet som vises på tv-skjermen ganske guffen vil jeg si. De viser bare 800*600 oppløsning(ihvertfall geforce-kortene), og de er ikke akkurat krystallklare. Mye bedre heller å kjøpe seg en billig dvd-spiller separat til tv'en. Lenke til kommentar
ostenxx Skrevet 22. september 2002 Del Skrevet 22. september 2002 Hei! Du bør sjekke manualen som fulgte med kortet for å finne ut om det følger med en slik egenskap hos ditt grafikkort. Se bak om du finner tv-ut utgang(ett rundt hull; ser ut som en PS2 utgang). Er det en slik utgang er det bare å kople kortet til tv'en via en rettmessig ledning, og hvis du ikke har inngangen på tv'en må du ta i bruk en scartkontakt. Men husk, ofte blir kvaliteten på bildet som vises på tv-skjermen ganske guffen vil jeg si. De viser bare 800*600 oppløsning(ihvertfall geforce-kortene), og de er ikke akkurat krystallklare. Mye bedre heller å kjøpe seg en billig dvd-spiller separat til tv'en. Lenke til kommentar
John_^ Skrevet 22. september 2002 Del Skrevet 22. september 2002 Jeg mener å huske at det ikke fungerte å kjøre forskjellig bilde ut på 2 forskjellige monitorer på hercules sine r8500 kort. (Har iallefall lest dette få forumet) Er ikke sikker på video-ut. Men det som funker på mitt excalibur r8500le er å gå inn på "overlay settings" og sette på "theater mode". (hvis du ikke finner ut hvor det er så søk på forumet) Når du spiller av en film vil denne automatisk gå i fullskjerm på video-utgangen. Da kan du bare legge vinduet i bakgrunnen (ikke minimere) på skrivebordet å jobbe med det du vil på pc'en i tillegg til at filmen vises på tv'en. [ Denne Melding var redigert av: John_^ på 2002-09-22 11:51 ] Lenke til kommentar
deloner Skrevet 22. september 2002 Forfatter Del Skrevet 22. september 2002 Quote: Den 2002-09-22 11:50, skrev John_^:Jeg mener å huske at det ikke fungerte å kjøre forskjellig bilde ut på 2 forskjellige monitorer på hercules sine r8500 kort. (Har iallefall lest dette få forumet) Er ikke sikker på video-ut.Men det som funker på mitt excalibur r8500le er å gå inn på "overlay settings" og sette på "theater mode".(hvis du ikke finner ut hvor det er så søk på forumet)Når du spiller av en film vil denne automatisk gå i fullskjerm på video-utgangen. Da kan du bare legge vinduet i bakgrunnen (ikke minimere) på skrivebordet å jobbe med det du vil på pc'en i tillegg til at filmen vises på tv'en.<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: John_^ på 2002-09-22 11:51 ]</font> Hei Det funket! Takk skal du ha.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå