Gå til innhold

Alternativ til 6280? Helst billigere modeller...

Anbefalte innlegg

Heisann!

Må ha ny mobil snart, da min K500i begynner å fuske litt i svingene.

Har sett på den nye Nokia 6280, men jeg synes den er litt dyr (3149,- der det er aktuelt å handle). Noen som har gode alternativer til den, som er litt billigere?

Megapixelkamerea, god videofunksjon, bluetooth og minnekort er "nødvendige" funkjsoner for mitt vedkomne...

Som jeg selv ser det, er 6280 forholdsvis veldig billig. Den har 3G, ser bra ut, er ganske liten, har "stort kamera" - både video og bilde, radio osv osv. Har den egenlig nevneverdige konkurrenter?

Mvh!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Heisann!

Må ha ny mobil snart, da min K500i begynner å fuske litt i svingene.

Har sett på den nye Nokia 6280, men jeg synes den er litt dyr (3149,- der det er aktuelt å handle). Noen som har gode alternativer til den, som er litt billigere?

Megapixelkamerea, god videofunksjon, bluetooth og minnekort er "nødvendige" funkjsoner for mitt vedkomne...

Som jeg selv ser det, er 6280 forholdsvis veldig billig. Den har 3G, ser bra ut, er ganske liten, har "stort kamera" - både video og bilde, radio osv osv. Har den egenlig nevneverdige konkurrenter?

Mvh!

5717024[/snapback]

Med de "nødvendige" funksjonene du nevner kan det være en utfordring å presse prisen veldig mye lavere. Du har ikke tatt en titt på lillebror 6270? Ellers kan du ta en titt på "w-serien" til SE. Endret av Dolce_vita
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...