Gå til innhold

Gullsmykker som skal vekk

Anbefalte innlegg

Har et par gullsmykker som ligger og slenger hjemme, en del ringer og noen kjeder som jeg har fått i gaver og div. Lurer på om det er noen gullsmeder eller juvelsjapper som jeg kan henvende meg til for å få solgt smykkene? Har aldri solgt gull eller smykker før, så er totalt blank på dette :roll:. Noen som vet hvor jeg kan få solgt smykkene mine? Tenker da på butikker i Oslo=)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gå til han i skippergata (nei snakker ikke om en av de lugubre gutta som henger der), men den gullsmedsjappa der.. Husker ikke helt navnet, men det var noe tysklignende. Er på venstresida når du går fra karl johan og innover. Henger et lite skilt utenfor porten. Han smelter om ihvertfall, og veldig god service.

Lenke til kommentar
Gå til han i skippergata (nei snakker ikke om en av de lugubre gutta som henger der), men den gullsmedsjappa der.. Husker ikke helt navnet, men det var noe tysklignende. Er på venstresida når du går fra karl johan og innover. Henger et lite skilt utenfor porten. Han smelter om ihvertfall, og veldig god service.

5718237[/snapback]

Heisann, er det denne du tenker på? http://www.gulesider.no/gsi/search.do?dril...k=1&tel=&sort=1

Skal sjekke det ut, men hater å vandre rundt i Skippergata :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...