*Magnus* Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 (endret) Hei. kikket innom gametrailers.com og fant en ny video.. fra Medal of honor: Airbourne! dette er da den første traileren vi har fått. finner den på siden deres.. står helt øverst der .. laster ned selv nå gleder meg. edit: var vell mere eller mindre et intervju me noen bilder.. har sett halvparten.. kanskje noe annet kommer mot slutten Endret 7. mars 2006 av *Magnus* Lenke til kommentar
ImmortalTechnique Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 (endret) Hei. kikket innom gametrailers.com og fant en ny video.. fra Medal of honor: Airbourne! dette er da den første traileren vi har fått. finner den på siden deres.. står helt øverst der .. laster ned selv nå gleder meg. edit: var vell mere eller mindre et intervju me noen bilder.. har sett halvparten.. kanskje noe annet kommer mot slutten 5716821[/snapback] Prøv her: http://youtube.com/watch?v=9zkswJePseM Er en teaser av spillet..ser lekkert ut Endret 7. mars 2006 av HaterFanboys Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 7. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2006 Hei. kikket innom gametrailers.com og fant en ny video.. fra Medal of honor: Airbourne! dette er da den første traileren vi har fått. finner den på siden deres.. står helt øverst der .. laster ned selv nå gleder meg. edit: var vell mere eller mindre et intervju me noen bilder.. har sett halvparten.. kanskje noe annet kommer mot slutten 5716821[/snapback] Prøv her: http://youtube.com/watch?v=9zkswJePseM Er en teaser av spillet..ser lekkert ut 5716877[/snapback] Fy fader! gleder meg til dette spillet .. håper bre at EA ikke tvinger det til og bli et hastespill.. noe de er svært kjent til og gjøre.. Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 7. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2006 kommer dette til PC? 5717163[/snapback] PC/X360/PS3 Lenke til kommentar
ImmortalTechnique Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Dette kan bli veldig bra Lenke til kommentar
Polar Pål Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Gode effekter. Får håpe det blir noe nytt og spennende gameplay også. Hvis ikke er det totalt uinteressant. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Dette med at en faktisk kan styre personen alleredefra flyet,og lande kor som helst på mappet er godt nok for meg. Tenk dere alle innfallsvinklene man kan bruke for å no et mål? Også det at kan kan lande på/gjennom tak,inn vinduer og slikt høres konge ut. EN tittel eg skal ha,sammen med BIA3 De legger også mye vekt på å få vist soldatene reaksjoner i form av avansert ansiktsuttrykk teknikk. Håper de får tiden de trenger og eliminerer bugs og finpusser det til siste detalj. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 vel teaser trailer har en stygg tendens til å overdrive en del. men gleder meg å håper (som vanlig) at dette er et spill som blir som teaseren viser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå