Ca3 Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 (endret) Hei! jeg driver med et lite prosjekt, jeg bygger en HTPC, men jeg trenger et nytt skjermkort som har en S-video utgang, slik at jeg kan koble pcen min til tven på rommet jeg har alt annet av kabler osv som trengs til dette. Jeg har sett litt på Geforce 5200 det jeg lurer på er om dette kortet har en slik S-video utgang EDIT: jeg lurer også på om noen vet hvor jeg kan skaffe en overgang, så jeg kan koble en vanlig video-kabel, til en slik utgang: Endret 7. mars 2006 av Ca3 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Det stemmer, om du strykker på ">> Vis mer produktinformasjon" ser du at det står: "Grensesnitt: 1 x S-videoutgang". Dei fleste skjermkort har i dag S-Video-utgang. Før var det fleire med kompositt, men eg har ikkje sett det sidan eit gammalt skjermkort med 8MB for min del. Lenke til kommentar
Ca3 Skrevet 7. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2006 tusen takk, kompositt, er det slik utgang som på det siste bildet`? Lenke til kommentar
Freeky2k Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Composite ser ut slik som den helt til høyre her: Lenke til kommentar
Ca3 Skrevet 7. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2006 er ikke det en vanlig video utgang da? så du/dere er sikre på at Geforce kortet har den s-video utgangen? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 (endret) Nope, kompositt er den gule heilt til høgre på dette biletet: Dei 2 typane du har bilete av er 7-pin og 4-pin S-Video. Ein 4-pin S-Video-kabel kan du plugge inn i ein 7-pin inn\utgang, men ikkje omvendt. Eg er 110% sikker på at kortet har S-Video. Endret 7. mars 2006 av zeph Lenke til kommentar
Ca3 Skrevet 7. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2006 ok, jeg vil gjerne ikke gjøre et bomkjøp, så jeg vil gjerne ha et sikkert svar Lenke til kommentar
Ca3 Skrevet 7. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2006 et spm til: hva heter denne kontakten og finnes det en overgang fra video til denne? Lenke til kommentar
Daggis Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 et spm til: hva heter denne kontakten og finnes det en overgang fra video til denne? 5717406[/snapback] Fant du noen løsning ? Har og dette "problemet" da jeg har byttet skjermkort og det har s-video utgang. Skulle gjerne koble dataen til Tv'n men der har jeg ikke s-video inngang kun den gule "Composit videoinngangen", som er vist på bilder i innlegg over her. Finnes det en overgang feks. fra s-video til "Composit". Lenke til kommentar
Caztro Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 kan du bruke scart? Vet det finnes scart kontakt med s-video inngang. Lenke til kommentar
krbalto Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 kan du bruke scart? Vet det finnes scart kontakt med s-video inngang. 6088112[/snapback] scart kontakt med s-video inn/ut-gang får du kjøpt "overalt"! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå