Ferveo Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 CPUen brukes 90-100% til alle spill jeg kjører og fpsen hopper ned til 10-15fps hvert 20ende sekund sånn ca. alt tabber man bruker den 0% av cpuen til spillet og 100% på de jeg eventuelt gjør browser , winamp , mediaplayer etc problemet oppsto etter jeg installerte service pack 2 , oppdaterte bios og installerte nyeste chipset drivere. Hardware: Hovedkort. Asus A8N-SLI Premium Skjermkort. xfx geforce 6800gt pci-e Minne. 1 gb noen som har vært borti no lignende ? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Hei og velkommen til forumet! Hvilken sikkerhetsprogramvare har du? Har du kjørt Windows update? Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Ferveo Skrevet 7. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2006 avast antivirus , ad-aware , firewallen i windows ja har kjørt windows update og instalert alt den tilbydde Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Legg inn en god brannmur som Zonealarm eller Sygate. Sjekk innstillingene i BIOS om du ser noe feil med prosessoren. Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Hva på et LAN for ikke så lenge siden... Det hva så jævlig med virus og trojaner at når jeg plugga i nettverkskablen begynte det å hakke selv ute i windows. Dra ut => helt fin putte inn igjen => hakke Hmm så brannmur er viktig Lenke til kommentar
Scriptgutten Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Hva på et LAN for ikke så lenge siden... Det hva så jævlig med virus og trojaner at når jeg plugga i nettverkskablen begynte det å hakke selv ute i windows. Dra ut => helt fin putte inn igjen => hakke Hmm så brannmur er viktig 5717860[/snapback] hehe, eller kanskje brannmuren var med på å få maskinen til å hakke, siden den skal gå gjennom hver eneste nettverkspakke du mottar, og det kan være mye søppeltrafikk på LAN ---- uansett, tilbake til topicen. Hvis du åpner task manager (Ctrl+alt+del) og trykker prosesser, se på CPU-bruken på alle prosessene. Hvert 20'ende sekund vil du se en prosess hoppe til 100%, denne prosessen vil kanskje være problemet. Hvis du finner ut hvilket program det er, se at det funker som det skal, kanskje slett det hvis du ikke trenger det, eller sett ned prioriteten mens du spiller og håp på det beste Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå