Gå til innhold

kan jeg ha xbox 360 på 19" lcd?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bare kjøp en Xbox 360 VGA kabel så kan du bruke den skjermen. Du kan stille inn oppløsningen selv samt velge widescreen eller fullscreen i Xbox menyen. Så du kan enten ha svart stripe over og under skjermbildet eller bildet strekt i høyden slik at det passer til skjermen.

Lenke til kommentar

litt usikker:) har 850XT frykter jeg går glipp av mye fin grafikk da :hmm: er jo selveste Oblivion vi snakker om sitter og svetter og skjelver.

er egentli en økonomisk sak, nytt skjermkort blir vel rundt 4500,- + ny psu altså nesten 6K for halv for samme pris får jeg xbox og 6 spill

Lenke til kommentar

Når du tar med det økonomiske perspektivet, så er nok xbox360 veien å gå. Koster ikke så mye lenger og er på ukenstilbud hos mpx. Personlig syns jeg en pc blir mye mer fleksibel. Det finnes så mange spill som man kan laste ned, hehe. Min onde tvilling skrev den forrige setningen :blush:

Om du skal koble xbox til 19", blir det kanskje litt lite å se på? Blir dyrt med stor hd tv.

Lenke til kommentar
Når du tar med det økonomiske perspektivet, så er nok xbox360 veien å gå. Koster ikke så mye lenger og er på ukenstilbud hos mpx. Personlig syns jeg en pc blir mye mer fleksibel. Det finnes så mange spill som man kan laste ned, hehe. Min onde tvilling skrev den forrige setningen  :blush:

Om du skal koble xbox til 19", blir det kanskje litt lite å se på? Blir dyrt med stor hd tv.

5716889[/snapback]

Nå velger jo de fleste enten bare pc, eller både pc og konsoll, ikke mange som kun har konsoll. Derfor er en direkte sammenligning mellom prisen for en pc og en xbox helt feil.

Lenke til kommentar

Jeg skal ha Oblivion til Xbox 360 og ikke PC, men det er fordi jeg sitter med Xp2500(kan klokke til 3200) og et ATI9600XT kort. Det som beskymrer meg mest er hvordan bildet blir: (Dell 1905FP)

1.med svart stripe over og under (har ikke så lyst på det)

2.strekt i høyden (det har jeg enda mindre lyst på)

3.perfekt i fullskjerm :thumbup:

Etter å ha prøvd litt forskjellig spill og oppløsninger er jeg ikke helt sikker hva jeg kan vente meg.

med konsollen stilt inn på 1280x1024 fullskjerm:

- PGR3: menyene har svart stripe over og under. Når jeg kjører løp er bildet strekt.

-Condened Demo: svart stripe over og under på alt.

-NFS MW Demo: Alt vises i full skjerm ingen ting ser strekt ut.

Konsollen stilt inn på 1024x768 fullskjerm:

-PGR3: svart stripe over og under både i menyer og på løp (altså ikke strekt bilde)

-Condemed Demo: svart stripe over og under på alt.

-NFS MW Demo: Alt vises i fullskjerm ingen ting ser strekt ut.

Lenke til kommentar
Jeg er også VELDIG fornøyd med å koble 360'n til PC skjermen min..

Edit: Kjører på 1300 i oppløsning (Tvunget wide screen da)

5717095[/snapback]

alltså med svart stripe oppe og nede? må si jeg er lite sugen på det.

du får ikke til og ta skjermbilde?

Lenke til kommentar
Jeg er også VELDIG fornøyd med å koble 360'n til PC skjermen min..

Edit: Kjører på 1300 i oppløsning (Tvunget wide screen da)

5717095[/snapback]

Jeg er også fornøyd med å bruke PC skjermen min.

Når jeg setter oppløsningen til 1360x768 fyller bildet hele skjermen, men bildet blir strekt. Altså blir alle rundinger ovale (i høyden).

Endret av Mr. Bridger
Lenke til kommentar

Når bildet er strekt så ser det litt rart ut ja.

Edit: Her er to bilder fra NFSMW demoen. Kanskje ikke det beste eksempelet, men du burde klare å se at bildet er strekt/presset sammen.

Bilde 1: oppløsning 1280x1024

nfsmw17ql.th.jpg

Bilde 2: oppløsning 1360x768

nfsmw24xq.th.jpg

Endret av Mr. Bridger
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...