Fjelldal83 Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 (endret) Er nå så lei av alt tullet til NGT at jeg har sagt opp linja mi. Da har jeg ca 6 uker på å finne meg en ny leverandør. Det jeg er ute etter god kundeservice og stabile linjer. Bor sentralt i Bergen, så jeg vil tro de fleste kan levere. Hastighet: minimum 3mbit (vil ha god ping) Endret 7. mars 2006 av Daemonifuge Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Telenor har vel god kundeservice! Men de er ufattelig dyre.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 har ikke hatt noe å utsette på bluecom som jeg er veldig fornøyd med... ikke noen problemer og ingen nedetid. har også ip-telefon fra bluecom link finner du i signaturen min Lenke til kommentar
Fjelldal83 Skrevet 7. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2006 Glemte å nevne at jeg har mulighet for internett via kabeltv Lenke til kommentar
Fjelldal83 Skrevet 7. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2006 Vurderer sterkt Canal Digitals linje : 4000/2000 til 526 kroner måneden. Noen som har erfaringer med internett via kabel? Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Sitter i Oslo, men er veldig fornøyd med både ping og linjekvalitet på CD-linja mi. På battlefield.no sine BF2-servere er det sjeldan eg er noko over 30ms i ping, mens gjennomsnittet ligger nede på 15-20ms. Og som ein liten bonus, 2Mbiten som upload gjer det lille ekstra som tillater å ha andre "tjenester" gåande samtidig som ein driver på med både surfing og speling. Testa bittorrent låst på 120Kbit/s upload, samtidig som eg spelte online bf2, nesten ingen forskjell i ping. Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Telenor har vel god kundeservice! Men de er ufattelig dyre.. 5716636[/snapback] Telenor er bra ja, men _ufattelig_ dyre er det vel ikke? Er enig med at de ikke er de billigste men.. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 (endret) Jeg anbefaler Telenor sterkt (hvis du ser bort ifra de litt høye prisene ) Makan til service der, har jeg aldri opplevd! <<<||| Online ADSK Ekstra, 6000/500 --> 499,- |||>>> Endret 7. mars 2006 av heanwi Lenke til kommentar
Ulkesh Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 (endret) Hastighet: minimum 3mbit (vil ha god ping) Mulig jeg leser deg feil, men jeg håper du ikke setter likhetstegn mellom høy fart og lav ping ? Det er heller motsatt, om du får en hastighet på grensen av det linjen din kan takle, vil det bli mye pakketap og høy ping. Endret 7. mars 2006 av Ulkesh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå