Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Tips til ny internettleverandør. Ikke NGT

Anbefalte innlegg

Er nå så lei av alt tullet til NGT at jeg har sagt opp linja mi. Da har jeg ca 6 uker på å finne meg en ny leverandør. Det jeg er ute etter god kundeservice og stabile linjer. Bor sentralt i Bergen, så jeg vil tro de fleste kan levere.

Hastighet: minimum 3mbit (vil ha god ping)

Endret av Daemonifuge
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE

har ikke hatt noe å utsette på bluecom som jeg er veldig fornøyd med... ikke noen problemer og ingen nedetid. har også ip-telefon fra bluecom

link finner du i signaturen min

Lenke til kommentar

Sitter i Oslo, men er veldig fornøyd med både ping og linjekvalitet på CD-linja mi.

På battlefield.no sine BF2-servere er det sjeldan eg er noko over 30ms i ping, mens gjennomsnittet ligger nede på 15-20ms.

Og som ein liten bonus, 2Mbiten som upload gjer det lille ekstra som tillater å ha andre "tjenester" gåande samtidig som ein driver på med både surfing og speling.

Testa bittorrent låst på 120Kbit/s upload, samtidig som eg spelte online bf2, nesten ingen forskjell i ping.

Lenke til kommentar
Hastighet: minimum 3mbit (vil ha god ping)

Mulig jeg leser deg feil, men jeg håper du ikke setter likhetstegn mellom høy fart og lav ping ?

Det er heller motsatt, om du får en hastighet på grensen av det linjen din kan takle, vil det bli mye pakketap og høy ping.

Endret av Ulkesh
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...