? Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Skal ha meg ny mobil. Det viktigste kravet er størrelse (helst under 100g) og at den har god standby og taletid. Telefonen MÅ ha blåtann og mulighet for sync mot outlook. Hadde også vert greit om telefonen var relativt solid bygd. Har vel egentlig ikke flere krav utover dette... Kom gjerne med egne erfaringer på standby/taletid, stoler lite på det produsentene selv oppgir. Lenke til kommentar
_dAwn_ Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Nokia 6230 har det skal ha. Men den framstår ikke som så veldig solid da. Men tåler en trøkk. Men standby og taletid er bra på den alt etter hvor mye du bruker den. Lenke til kommentar
MeFF Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 Nå synes jeg ikke Nokia 6230 har direkte god batteri tid (sammenliknet med andre), men den er en skikkelig kongetelefon! Kjappest i menyene av ALLE! Vil også si den tåler en trøkk ja.! Så hvis du ikke skal ha den aller beste av batteri tid, så kjøper du denne! Skulle du bare trenge batteri tid, så er det vell bare en telefon som er overlegen på dette, nemlig Nokia 3510i Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 På grunn av utskiftbare deksler er ikke SE z520 den mest solide telefonen. Men liten og lett, syncer med outlook via blåtann og har bra batteritid. Lenke til kommentar
_dAwn_ Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 Har byttet ttelefon til en Ericsson k750i. Og den virker som har god batteritid. Eneste er vel at den ikke virker så j*vlade solid. Men har ellers alt du skal ha. Lenke til kommentar
Uknuselig Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 Har en Sony Ericsson z520i. Den har veldig god leve tid. Faktisk den beste telefon jeg har hatt med så bra levetid(har hatt mange telefoner), pluss at den har alt du trenger. Eneste kameraet som er littdårlig, men det er bedre kamera enn på 6230. Jeg har lest at andre folk har sakt at den ikke tåler så mye, men jeg har brukt min ganske hardt og den funker som snus:). Kjempe telefon etter min mening. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå