janpedersen Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Komplett.no reklamerer for et finnansieringstilbud som er "midlertidig utilgjengelig". Har spart opp noen kroner, og tenkte at skulle benytte resten via avbetaling som Komplett reklamerer for, men nå har de fjernet alternativet pga midletidig nedetid uten noen form for forklaring. Reklameringen er selvfølgelig oppe og kjører. Noen som vet hvorfor? Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 (endret) Kanskje en mail til komplett.no hadde løst spørsmålet ? Endret 7. mars 2006 av lavizh Lenke til kommentar
janpedersen Skrevet 7. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2006 Har gjort det, men tenkte kanskje noen visste.. Lenke til kommentar
Komplett.no Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Er en kranglete server som har skylden. Alle muligheter for å slenge vitser om hvem som leverer dataustyr til oss er åpne Tror bakgrunnen for at reklamen fortsatt "ruller" er enten at vi har en optimistisk IT-avdeling som håper problemet snart er løst, eller en markedsavdeling som nekter å gi seg. Beklager bryderiet, men kan uansett love at vi arbeider for fullt med å løse problemet. Forhåpentligvis er det snart fikset. Lenke til kommentar
Komplett.no Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Dette fungerer nå som normalt igjen :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå