anaconda Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Ble nødt til å formatere og installere windows på nytt på grunn av spwyare (som ikke var mulig å fjerne, prøvde alt av program). Etter reinstallasjon har jeg fått et merkelig problem med lyden. Lydkortet er Soundblaster X-Fi Xtreme Music. Jeg installerte kun drivere denne gangen. Vanskelig å forklare, men lyden høres først helt nomal, så blir den metallisk så normal igjen. Dette problemet har jeg når jeg spiller the sims 2. Lasta ned nye drivere men det hjalp ikke. Har også fått et annet problem. Jeg har hodetelefoner koblet direkte til lydkortet. På tastaturet har jeg volumkontroll som jeg bruker for å justere volumet mens jeg spiller eller hører på musikk. Den har virket helt fint før, men etter jeg installerte ny driver, sluttet det å fungere. Operativsystem er Win XP Home SP2. Håper noen kan hjelpe! Har ikke lyst å installere alt på nytt enda en gang. Lenke til kommentar
Brede_Skapstroppen Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Hmm....i forhold til lydkontrollen på tastaturet så er det vel egen programvare for slike spesialfunksjoner på tastatur. Har du glemt å legge inn dette etter reinstall. Finnes som rege drivere og programmer til slikt på produsenten av tastaturets hjemmeside. I forhold til den rare lyden er jeg ikke sikker. Skjer det samme i andre programmer, feks musikkfiler og andre spill?? Hvis ikke så kan det hende at det er en patch til selve spillet som kunne utbedret feilen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå