Gå til innhold

Hjep kommer ikke inn i windows

Anbefalte innlegg

Hei der..

Jeg skal prøve og forklare så godt jeg kan. Plutselig en dag da jeg hadde hadd hdd ute av maskinen. Da jeg putta hdd tilbake i maskinen ville ikke windows starte opp. Har ikke gjort noe med maskinen ikke lagt inn nye drivere eller noe.Bestilte en ny WD 300Gb sata og innstalerte windows på.nå som jeg har windows oppe og går på ny hdd så kommer jeg inn på den gamle hardisken.den er også sata. Har kjørt scandisk og sånt men finner ingen feil.har søkt etter virus men finner ingen ting der heller.har prøvd og starte opp fra windows cden og gå på repare windows men det nytter heller ikke.Det eneste jeg trenger fra den gamle windows er minedokumenter. men får bare ingen tilgang.det er vell for at jeg var administrator på den hardisken(windows).finnes det noe program eller noe jeg kan bruke for og rette opp windows eller et eller annet program jeg kan bruke for og få tak i mine dokumenter.Det som kommer opp er f:dokuments and settings\dan\minedukumenter er ikke tilgjengelig. ingen tilgang.da prøver jeg og gå inn på den gamle harddisken via den nye.

ble litt mye rot her men håper at noen forstår litt av det jeg mente.

Takker for tips ....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...