Howard B Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 (endret) Den ultimate guiden http://home.comcast....nny/Posting.swf Endret 7. mars 2006 av Howard B Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Genial sak Oppsummerte igrunn alt som "førstegangspostere" (nøytralt ordvalg) gjør feil ^^. (spesielt den med "It is always better to post in an existing thread instead of starting a new one" burde vi på forumet her kjenne oss igjen i Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...1&st=&p=entry Og så er det bedre å poste i en eksisterende tråd enn å starte en ny en Lenke til kommentar
Howard B Skrevet 8. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2006 Fant beklageligvis ikke den tråden før jeg posta. Da kan denne tråden bli sletta om det skulle være ønskelig. Lenke til kommentar
TQfflus Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 (endret) så sinsykt eid å vise om åssen å poste og så gjøre det feil selv :!: :!: *pekepåogle* Endret 8. mars 2006 av kriss99 Lenke til kommentar
Mato Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 ikke for og rope noe som heltst , men denne er posten *noen* ganger før , og da mener jeg MASSE Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Jeg elsker måten denne blir postet om og om igjen. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 me to , det beviser at ingen søker , selv om klippe sier at man altids skal det Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 (endret) WÆÆÆ! Pokker, helvette, svarte....! Hvordan har du hjerte til å gjøre noe sånt?! SKVATT SOM F***! Edit: Vise til venner. Endret 12. mars 2006 av NorthGarden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå