kyllingvippen Skrevet 22. september 2002 Del Skrevet 22. september 2002 Hei igjen! Det finnes jo et skateboard spill som er skikkelig bra. Finnes det et bra snowboard spill? Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 22. september 2002 Del Skrevet 22. september 2002 Til...? PC, Xbox, PS2, GCN eller GBA? Lenke til kommentar
Bralt Skrevet 22. september 2002 Del Skrevet 22. september 2002 Er ikke så mange skateboardspill å velge mellom...dessuten så danker Tony hawk 3 dem alle ut! Gå for Tony!! Snowboard spill har litt bedre utvalg! Hvis du liker et raskt,actionfylt,Overdrevent, og kvalitet spill så anbefaler jeg SSX Tricky! Men hvis du foretrekker beinhard realisme så kan du kjøpe Amped(XBox). (personlig synes jeg Amped er kjedelig+pluss kjedelig grafikk) Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 22. september 2002 Del Skrevet 22. september 2002 Jeg syntes at det er altfor mange Snowboard spill til konsoller. Istenden for å lage 3 dårlige , kan de heller konsentrere seg om å lage et bra! Lenke til kommentar
BoardkilL Skrevet 22. september 2002 Del Skrevet 22. september 2002 Det finnes kun ett dugandes snowboardspill, og det er Amped. så enkelt er det... :smile: Lenke til kommentar
GrevRev Skrevet 22. september 2002 Del Skrevet 22. september 2002 Amped ja.... Husker det godt =) Det rangeres vel som en god 2. plass hos meg over de DÅRLIGSTE snowboardspillene (bare slått av CoolBoarders 4). Vil, som Bralt tidligere nevnte, gå for SSX Tricky eller THPS4 (det ligner jo en del på snowboard :wink:). Det spørs jo selvfølgelig hvilken konsoll du har :smile: Lenke til kommentar
BoardkilL Skrevet 22. september 2002 Del Skrevet 22. september 2002 SSX Tricky er glorete, med dårlig design, dårlig tricks, altfor trange og kjipe baner. Totalt urealistisk. Som snowboarder gjennom ca. 10 år så takler jeg ikke så teite snowboardspill. Amped derimot har fet, realistisk grafikk, fete moves, og de beste banene/fjella noensinne. Du kan kjøre hvor du vil uten å bli stoppa av usynlige vegger eller teite stengsler. Amped er det nærmeste du kommer det å stå snowboard på orntli, uten å fryse ballene av deg. SSX Tricky er mer som en syretripp som har gått dårlig. :smile: Lenke til kommentar
Rainman Skrevet 23. september 2002 Del Skrevet 23. september 2002 Amped er et kult x-box spill da!! på pc så må det bli Supreme Snowboarding!! det er ganske kult! !"! Lenke til kommentar
Ratatosk Skrevet 23. september 2002 Del Skrevet 23. september 2002 Tror Transworld Snowboarding kommer til å bli fett. Det kommer ut i Q3 2002 og lages av Housemarque (samme som lagde meget fete Supreme Snowboarding) for Xbox. Må forresten nevne at SSX er jævlig urealistisk, men det har en av de beste gameplays jeg har vært borti på spill av nyere dato. Lenke til kommentar
Bralt Skrevet 23. september 2002 Del Skrevet 23. september 2002 Tsk..tsk...hvis man gjør en rask undersøkelse hos de de største spillanmelder sidene(Gamespot,ign,osv.) så finner man fort ut hva slags spill som er best mellom SSX og Amped:) Amped er sånn midt på treet spill...7/10 osv! Lenke til kommentar
Punkyfish Skrevet 23. september 2002 Del Skrevet 23. september 2002 Supreme Snowboarding til PC er definitivt det beste snowboardspillet jeg har prøvd. Det er bare så tragisk at jeg ikke får det til å funke i windows XP!!! Så da måtte jeg kjøpe meg en XBOX og Amped. Savner fortsatt Supreme Snowboarding.... Lenke til kommentar
LekebiL Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 Du har jo X-Games Pro Boarder (PC) sykeste snowboard spellet ever. Ble helt avhengi av spellet første gang jeg spillte det. det er en demo ute enda, spillet får du kjøpt billig på elkjøp. Lenke til kommentar
simes Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 Quote: SSX Tricky er glorete, med dårlig design, dårlig tricks, altfor trange og kjipe baner. Totalt urealistisk. Som snowboarder gjennom ca. 10 år så takler jeg ikke så teite snowboardspill. Amped derimot har fet, realistisk grafikk, fete moves, og de beste banene/fjella noensinne. Du kan kjøre hvor du vil uten å bli stoppa av usynlige vegger eller teite stengsler.Amped er det nærmeste du kommer det å stå snowboard på orntli, uten å fryse ballene av deg.SSX Tricky er mer som en syretripp som har gått dårlig.:smile: True! Har stått på snowboard i 6 år, og SSX og SSX Tricky er et av de dårligste spillene jeg noen sinne har spillt. Quote: Supreme Snowboarding til PC er definitivt det beste snowboardspillet jeg har prøvd. Det er bare så tragisk at jeg ikke får det til å funke i windows XP!!! Så da måtte jeg kjøpe meg en XBOX og Amped. Savner fortsatt Supreme Snowboarding.... Hehe. Akkurat slik jeg gjorde det. Spillte Supreme Snowboarding ut i det ekstreme, så kjøpte jeg xbox og amped. Transworld Snorboarding blir nok fett som fy, når du tenker på hvor god jobb Housemarque gjorde med Supreme Snowboarding. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå