Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

bytte ut nextgentel router

Anbefalte innlegg

er ganske lei av nextgentel routeren min nå... bare tull med den ( Cisco 677) så jeg lurte på om noen her på forumet har hatt byttet ut routern som de har fått hos nextgentel med en de har kjøpt selv... sånn teoretisk er det jo bare en router som støtter PPPoA som må till og litt config. Noen tips på hvordan router?

Endret av eppis
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
er ganske lei av nextgentel routeren min nå... bare tull med den ( Cisco 677) så jeg lurte på om noen her på forumet har hatt byttet ut routern som de har fått hos nextgentel med en de har kjøpt selv...  sånn teoretisk er det jo bare en router som støtter PPPoA som må till og litt config. Noen tips på hvordan router?

5716351[/snapback]

Routern må også støtte Annex-b, såvidt jeg vet. Står litt om det på denne siden.

Lenke til kommentar

Tror ikke det er nok at den støtter PPPOA. Vet at flere NGT kunder står på utstyr som ikke kan brukes sammen med Netopia og Thomsen modemene fra NGT. Kan velge mellom Cisco 677 og de nye Zyxel modemene.

Skjønner ikke helt problemet med Ciscoen heller. I forhold til NAT og den type ting så er den bedre av mange av de nye, men dersom du sliter med lav hastighet kan det nok hjelpe å bytte ut modemet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...