Bruker-33331 Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Ja, grunnen til at 14-tegnsregelen gjelder på forumet er for å unngå innlegg som kun inneholder ord som "ok", "lol", " haha" osv. Slike innlegg gir absolutt ingen mening, og klarer man ikke å ha med minst fjorten tegn i innlegget sitt så fortjener man ikke å være medlem av dette, eller andre forum for den saks skyld. 5717301[/snapback] Synes det hadde vært bedre med 10 tegn. Fordi da får du ikke "lol" "ok" "ja" "haha" "omg" "STFU" "roflmao" O.S.V i et innleg. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Den tok jeg ikke helt. Det blir da det samme med grense på minimum 14 tegn. Eller misforstod jeg nå? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 PS: En genial ting med denne regelen er at man lett ser alle idiotene som bare er ute etter høyere postcount og ikke har høyere fantasi enn å slenge på "(14 tegn)" e.l. når de får feilmeldingen. 5720615[/snapback] .. og til de postene blir flittig brukt. Så da blir jo spørsmålet om hva poenget med å ha flest poster i "Papirkurven" er. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 PS: En genial ting med denne regelen er at man lett ser alle idiotene som bare er ute etter høyere postcount og ikke har høyere fantasi enn å slenge på "(14 tegn)" e.l. når de får feilmeldingen. 5720615[/snapback] .. og til de postene blir flittig brukt. Så da blir jo spørsmålet om hva poenget med å ha flest poster i "Papirkurven" er. 5720793[/snapback] Ja, det er jo sant Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 PS: En genial ting med denne regelen er at man lett ser alle idiotene som bare er ute etter høyere postcount og ikke har høyere fantasi enn å slenge på "(14 tegn)" e.l. når de får feilmeldingen. 5720615[/snapback] Nå er det ikkje alltid behov for 14 teikn, om du måtte være Einstein i eigen person. Eg synest ikkje denne regelen er spesielt nyttig, sidan svar som i utgangspunktet er på 14 teikn vil bli sånn som dette: "Det stemmer...(14 tegn)" og ikkje eit lengre, nyttigare innlegg. Eg kan ikkje påstå å ha sett at det bedrives den type posting for å få høgare postcount på dette forumet og derav ser ikkje problemet. Det hender støtt og stadig at eg skriv eit innlegg på under 14 teikn, men eg er verken ein idiot eller ute etter høgare postcount av den grunn. Ikkje ta alle under ein kam... Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Nå er det ikkje alltid behov for 14 teikn, om du måtte være Einstein i eigen person. Eg synest ikkje denne regelen er spesielt nyttig, sidan svar som i utgangspunktet er på 14 teikn vil bli sånn som dette: "Det stemmer...(14 tegn)" og ikkje eit lengre, nyttigare innlegg. 5720881[/snapback] Nei, men så har ikke du tilgang til papirkurven heller. Tro meg, innleggene som slettes er ikke verdt omtanken din. Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Nå er det ikkje alltid behov for 14 teikn, om du måtte være Einstein i eigen person. Eg synest ikkje denne regelen er spesielt nyttig, sidan svar som i utgangspunktet er på 14 teikn vil bli sånn som dette: "Det stemmer...(14 tegn)" og ikkje eit lengre, nyttigare innlegg. 5720881[/snapback] Nei, men så har ikke du tilgang til papirkurven heller. Tro meg, innleggene som slettes er ikke verdt omtanken din. 5720944[/snapback] Joda, det har han vel.Han har 11 innlegg i papirkurven Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Nei, men så har ikke du tilgang til papirkurven heller. Tro meg, innleggene som slettes er ikke verdt omtanken din. Joda, det har han vel.Han har 11 innlegg i papirkurven Korleis ser eg dette? Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 (endret) Gå inn på profilen din og trykke på den grønne pilen ved siden av der det står "Mest aktiv i". Endret 8. mars 2006 av Agressive Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 (endret) Klikk på nicket ditt, så står det hva du er mest aktiv i... Så er det en grønn pil der som du kan klikke på. Da kommer du over hvor mange innlegg du har i alle trådene Jeg har selv 25 i papirkurven! Edit: For sen der gitt Endret 8. mars 2006 av DE1 Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Må få bumpe denne tråden bare for å få uttrykt min frustrasjon over 14tegnsregelen. Det må da være mulig å bare få den til å gjelde i OT-delen av forumet, mens resten av forumet går klar. I svært mange deler av forumet er det spørsmål/quizer som bare krever et navn eller ett bekreftende svar, som idag blir etterfulgt av feks *14tegnfa3Mh3fI373* eller lignende (veldig ofte fra meg). Når en regel er til mer bry enn nytte mener jeg den bør revurderes, og (med mulig unntak av OT-delen) den er definitivt til mer bry enn den er verdt! Lenke til kommentar
riktig Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Fjern den i det minste fra foto/bildedelen av forumet, samt babe-threaden og et par andre, der har den ingen verdens hensikt. Jeg er fortsatt av prinsipp imot denne regelen, men å si noe imot er som å snakke til en vegg, dessverre. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Synes regelen fungerer fint som den er. Lenke til kommentar
.com Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 (endret) etter at den regelen ble innført så ble det jo mindre korte, meningsløse innlegg siden det er lett å skrive "ja", bare for å si sin mening, mens når man må skrive minst 14 tegn er det mange som ikke gidder å skrive noe svar hvis de ikke har noe viktig info å komme med. konklusjon; fin regel Endret 23. mai 2006 av .com Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Vi har ikke planer om å gjøre noe med regelen, den er et bra hjelpemiddel for å sørge for at innleggene som postes har litt informativ tekst og kommer til å fortsette å være det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg