DE1 Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Fordi det ikke skal komme innlegg som "ok"... Selv om det kan vaere informativt nok... Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 derfor 5717042[/snapback] Naa skjoente jeg plutselig hvorfor vi har den regelen... For aa ungaa slike innlegg som kjerts... Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 (endret) Ja, grunnen til at 14-tegnsregelen gjelder på forumet er for å unngå innlegg som kun inneholder ord som "ok", "lol", " haha" osv. Slike innlegg gir absolutt ingen mening, og klarer man ikke å ha med minst fjorten tegn i innlegget sitt så fortjener man ikke å være medlem av dette, eller andre forum for den saks skyld. Endret 7. mars 2006 av Agressive Lenke til kommentar
shnietsoj Skrevet 7. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2006 (endret) De fleste løser jo ikke problemet ved å skrive mer, men bare gjøre som jeg gjorde i første innlegget! Gir det mer mening? Sånne regler fører bare til irritasjon, og syns jeg er helt unødvendige! Kanskje trenger man ikke skrive mer enn "JA" eller "OK". Endret 7. mars 2006 av shnietsoj Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 (endret) Jeg ser poenget ditt, men man må da for pokker kunne klare å skrive f.eks: "Ja, den ser fin ut.", og ikke bare "Ja". Endret 7. mars 2006 av Agressive Lenke til kommentar
shnietsoj Skrevet 7. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2006 Joda:P Men det er liksom det at man ofte glemmer denne regelen, så skriver man bare "OK", så kommer denne feilsiden opp..! Ikke noe stort problem, men syns alikevel regelen kan bli omvurdert. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Ok, det er din mening. Jeg er uansett 99.9% sikker på at denne regelen ikke vil bli revurdert med det første. Mest pga det er slik det har blitt bestemt at det skal være. Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 (endret) Gå til forumet til CG, så skjønner du hvorfor. Edit: Svaret til Agressive er riktig Endret 7. mars 2006 av Patrick.M Lenke til kommentar
shnietsoj Skrevet 7. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2006 Ganske sikker på det jeg også! Men har bare sett så mange som skriver (14tegnsregelen) o.l.. Ser liksom ikke helt hva som er feil med et svar som er på mindre en 14 tegn :S Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Vel, jeg hopper utforbi Taj Mahal, så kan vel du gjøre det samme, eller hur? Jeg ser feilen med mindre enn 14-tegn, fordi at brukere skal slippe å lese seg igjennom 30innlegg med rofl,weehii... osv. Er det et sånt forum du er ute etter, så får du dra til CG sitt. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 (endret) Nå har man som bruker en god del regler å forholde seg til på dette forumet, noe som i mine øyne er vel og bra. Man har bare å respektere reglene på forumet. Forumet er et tilbud, ingen rettighet. Endret 7. mars 2006 av Agressive Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Forumet er et tilbud, ikke en rettighet Helt korrekt Her skal man følge reglene og respektere de, om du vil det eller ei. Lenke til kommentar
shnietsoj Skrevet 7. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2006 Nå var dette egentlig bare en tilbakemelding om forumet, og jeg håpet kanskje de kunne tenke litt over det! Et innlegg det står "lol" i sier like mye som et innlegg det står "lol! Så utrolig latterlig og morsomt!".. Alle skjønner vel meningen med lol? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Et innlegg det står "lol" i sier like mye som et innlegg det står "lol! Så utrolig latterlig og morsomt!".. Alle skjønner vel meningen med lol? 5717562[/snapback] Akkurat det kan jeg garantere deg at veldig mange ikke gjør. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Jeg antar at det er meningen å bruke tekstfeltet like godt som emnefeltet. Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Lol er et tåpelig ord i seg selv. Misbrukt av umodne, frekke unger i spill som CS og COD. Du kan like godt bruke "haha", som det heter på godt norsk. Med en kommentar ved siden av, gjerne sånn som dette: Trådstarter: To tomater gikk over... Bruker: Haha, så sier han "kom ann ketchup", så genialt, haha! Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=516550&hl= Det finnes en haug med lignende tråder fra før. Lenke til kommentar
Gilbert Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 I denne tråden er ikke 14-tegnsregelen håndhevet, i en håndfull andre tråder faller andre argumenter om 14-tegnsregelen på sin egen urimelighet, og - sitat en medarbeider i HW-nettverket: Sitering av et innlegg + svar under 14 tegn, er det brudd på regelen? Nei vi bryr oss ikke såpass mye om regelen, hovedsakelig er det kun poster uten sitater vi slår ned på, da de hvertfall kan være vanskelige å forstå seg på. Forstå det dette som kan. Jeg gjort det ikke, men fikk ikke svar på svaret jeg sendte HW-karen. Bortsett fra det er HW helt topp! Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 (endret) De fleste løser jo ikke problemet ved å skrive mer, men bare gjøre som jeg gjorde i første innlegget! Gir det mer mening? Sånne regler fører bare til irritasjon, og syns jeg er helt unødvendige! Kanskje trenger man ikke skrive mer enn "JA" eller "OK". 5717373[/snapback] Flott at det irriterer, da kan det jo hende du en eller annen gang går lei og faktisk skriver 14 eller flere tegn av deg selv. Informative innlegg er en fin bil Selv skriver jeg skriver alltid mer enn 14 tegn, og må faktisk gå inn for det for å få opp feilmeldingen. PS: En genial ting med denne regelen er at man lett ser alle idiotene som bare er ute etter høyere postcount og ikke har høyere fantasi enn å slenge på "(14 tegn)" e.l. når de får feilmeldingen. Endret 8. mars 2006 av Ernie Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg