eirikJO Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 (endret) Jeg har absolutt null peiling på bilstereo, og har ikke tenk til å ha noe fancy i bilen min. Jeg spør her, fordi jeg vet at det er mange som følger godt med på produkter og priser. Krav: Jeg skal ikke installere noe forsterker, og skal bruke standard høytalere. Det må være en spiller som støtter MP3, ha en oversiklig display og være enkel å betjene. Vil gjerne at den skal ha hjul til å justere volum, og ikke to knapper + og - . Hva gir meg mest for pengene?? (Gjerne linker). Nytt eller brukt?? Pris: rundt 1000kr. Takker masse for svar på forhånd:) Endret 7. mars 2006 av eirikjo Lenke til kommentar
MasterOfDisaster Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 er ikke så mange til 1000 men..pioner er det jeg synes er best men det er jo min mening da Lenke til kommentar
MasterOfDisaster Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 http://www.bilstereo.no/prod_detaljer.php?id=1542 mitt forslag.. men det er da til 2000 Lenke til kommentar
kremt Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Med MP3, ser faktisk litt tøff ut. Lenke til kommentar
MasterOfDisaster Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 den virka jo helt grei ja Lenke til kommentar
Defus Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 (endret) ta å se litt på alpine, de å pioneer lager bra spillere. Ville heller spart litt penger til og kjøpt fra dem, enn eltax spilleren.. *Oppdatert etter zeph* Endret 7. mars 2006 av Defus Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Tvilar på du får Alpine eller Pioneer med Mp3 til 1000-lappen. Eg ville lagt i 500-1000 kroner til og fått ein kvalitetsspelar, men det er jo sjølvsagt ein prioriteringssak frå din side. Lenke til kommentar
eirikJO Skrevet 7. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2006 (endret) Takk for tilbakemelding. Hvis jeg kutter ut mp3 spiller da? (Har jeg egentlig brukt for det...?) Jeg burde få noe bra til under 1000kr. Ser på komplett at Sony CDX-GT100 koster godt under. Godt alternativ? Glemte et lite krav til... jeg hører mest på radio, og at radioen søker opp ny frekvens hurtig, er ønskelig. Det kjipeste jeg vet er når det begynner å stå "search" i displayet på spilleren. Er dette et problem på gamle spillere eller kan man oppleve noe slikt på nye spillere også? Endret 7. mars 2006 av eirikjo Lenke til kommentar
hyp3z Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Kjøp med mp3, hvis ikke vil du angre senere. Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Kan absolutt anbefale Clarion, har denne spilleren i arbeidsbilen og den spiller veldig klart og fint i forhold til prisen. Radioen er jeg også helt fornøyd med, når den søker kan det være stille i et sekunds tid, også finner den som regel en god frekvens: https://bilstereo.secure.flexiweb.no/productview/161044/ Lenke til kommentar
blikkbert Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 dra til biltema... så finner du sikkert noe billig Lenke til kommentar
kremt Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 dra til biltema... så finner du sikkert noe billig 5735916[/snapback] Det er mye man kan kjøpe på Biltema Men ikke bilstereo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå