abrj Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 fikk også 0/10 for http://bjorn.genialweb.com Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Både robbiedeluxe.com og rober2.com får 2/10 -- moro, siden det faktisk ikke er noe på sidene. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 0/10 her. 1/10 på den andre Litt rart siden jeg ikke har jobbet noen ting på den første og mase på den andre. PS jeg har ingen sider som linker til meg (av det jeg vet da) Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 Lurer på om domenenavnet mitt gir siden min PR, ettersom den har 2/10, alt innholdet er: Her kommer snart en side som omhandler HTML, CSS, PHP og MySQL. Du kan kontakte meg på xxxxxxxxxxx eller over msn på xxxxxxxxxxx Linker heller ikke til den noen plass Det kan jo være noen av undersidene, da jeg hadde antipiczo side ( ), demoversjoner av 2 sider for noen bedrifter osv., men isåfal merkelig at de sidene har 0/10 i PR. l Lenke til kommentar
linuxmakke Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 Nå har ikke jeg lest igjennom hele posten men søkemotorer funker sånn at de kopierer ting fra nettet til sin server, så når du søker så søker du egentlig ikke på nettet men på deres server, så isteden for at du venter på at en google bot skal finne siden din så send inn request til google Lenke til kommentar
MC2 Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 (endret) anbefaler deg å skaffe webalizer, eller noe tilsvarende. Der får du se om noen bots har vært innom sida di (om du er usikker). edit: wow, har 3/10 på min side, som jeg ikke har gjort noe med på et halvår. Og sida sug... Endret 11. april 2006 av MC2 Lenke til kommentar
Akerbak Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 wuhuu... 3/10 på marius.o2mlab.com Virker som vi er noen kjempekjente sidemakere, folkens... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå