System-log.com Skrevet 22. september 2002 Del Skrevet 22. september 2002 Hei, lurte på om det er noen andre som får samme feil som meg under XP installasjonen. Jeg får beskjed om at jeg mangler den og den filen.. men når jeg kjører retry 5-6 ganger så går installasjonen videre. Tror ikke det er noe galt med cd'en da jeg har forsøkt forskjellige back-ups (også andre sine.. Kan det være noe galt med RAM'en min? Som fylles opp og fucker opp? Eller er det noen andre ting jeg må tenke på? :sad: Lenke til kommentar
art Skrevet 23. september 2002 Del Skrevet 23. september 2002 Er ikke helt sikker, men om jeg ikke husker feil så har du option om å kopiere først til HD under install. Forsøk verdt arthur Lenke til kommentar
bOFFE Skrevet 25. september 2002 Del Skrevet 25. september 2002 Hei. Hva salgs hardware har du?? Du har ikke tilfeldigvis et MSI KT3 Ultra2 hovedkort?? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 25. september 2002 Del Skrevet 25. september 2002 ikke en feil...bare en litt slitt cd :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå