sindrejibb Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Jeg har jobbet litt med en logo til Nollie Headwear. Noen som vil hjelpe meg? Vil ha konstruktiv kritikk. Legger ved utkastene. En del bilder, så håper dere finner ut hvilken dere synes er best:D Og hva som kan forbedres. Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Dritfet! Syns du burde gjøre alle helt svarte... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 (endret) Denne likte eg best, har ikkje sansen for så voldsomt store logoer. Svart gjorde seg for øvrig betre i lag med raudfargen enn grå. Endret 7. mars 2006 av zeph Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 (endret) Neinei! Denne er best! Uten tvil! Edit: Ser du kanskje burde hatt et par pixel mellomrom mellom Nollie og Headwear. Godt mulig det er meningen det skal være sånn, men da burde du ha sveiset bokstavene litt bedre sammen. Endret 8. mars 2006 av raziel014 Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Enig med raziel014 der. Den var ganske rå! Ganske ren, og den kommuniserer med kunden Hva slags firma er det? Du burde kanskje tenke på hva logoen skal si, hva skal den frem til, og hvem den er rettet mot, skal den være lett gjennkjennelig, osv,osv. Men bra arbeid Lenke til kommentar
Reached Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Enig med raziel014 der. Den var ganske rå! Ganske ren, og den kommuniserer med kunden Hva slags firma er det? Du burde kanskje tenke på hva logoen skal si, hva skal den frem til, og hvem den er rettet mot, skal den være lett gjennkjennelig, osv,osv. Men bra arbeid 5719187[/snapback] Nollie headwears? Likte den Raziel også likte, men kanskje du kan ta et lite mellomrom mellom Nollie headwear kanskje? Lenke til kommentar
sindrejibb Skrevet 8. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2006 Takk for all tilbakemelding. Det er meningen at det ikke skal være mellomrom i det hele tatt, Ade. Det er gjort med vilje. Men mener dere jeg burde hatt mer mellomrom mellom N'en og nollieheadwear? Lenke til kommentar
Hykleren Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 de to nederste synes jeg er de klart bedste Lenke til kommentar
ponnihest Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Enig med raziel014 der. Den var ganske rå! Ganske ren, og den kommuniserer med kunden Men bra arbeid 5719187[/snapback] Hvordan kommuniserer den med kunden?? Lenke til kommentar
ponnihest Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Hvis du skal ha den logoen som blir omtalt, ville jeg vendt Nen oppover, ikke nedover. Ned kan virke negativt? Lenke til kommentar
RuZleBIFf Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Stemmer for denne: http://i15.photobucket.com/albums/a360/sin...nollielogo2.jpg Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qtXdRFbtay Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 Svært bra logo men selv om du har gjort det med vilje, så syns jeg likevel du burde vurdere en eller to pixels mellom nollie og headware. Det er jo nokså tydelig at det er mange som misliker det. Syns forøvrig at de to nederste var best. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 (endret) Husk at dette er en logo da, så 1-2 piksler på skjerm kan fort bli mange millimeter på print, noe som kan se litt merkelig ut, med tanke på at det ikke er like høy letter-spacing som mellom de andre bokstavene... Hvis de absolutt skal være sammensmeltet, bør de være blendet litt bedre enn de er nå. Endret 21. mars 2006 av Jibril2k Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå