bgrot Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Heisann.. Jeg er veldig glad i natur, og jeg har tatt mine første bilder av solnedgang og vinterlandskap.. Kunne jeg fått litt kritikk på dette bilde? Hva kunne jeg gjort bedre neste gang? Bilde er Redigert i PS, litt kontraster og brightness.. Lenke til kommentar
ovrebekk Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Hm. Syns bildet var litt i mørkeste laget. Veldig mye svarte områder. Syns og det ble litt mye snø på bunnen og litt lite himmel på toppen. Slike bilder gjør seg ofte bedre horisontalt istedet for vertikalt. Det er min mening hvertfall Lenke til kommentar
bgrot Skrevet 7. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2006 Oki... Den er grei, det skal jeg huske på til neste gang jeg skal ta bilder av himmel med landskap.. Takk for tilbakemelding Lenke til kommentar
b-urn Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Synes egentlig formatet var greit jeg. Ellers kunne detkanskje vært greit med litt mer himmel i bildet ( så det ikke ble så "trangt" på toppen ). Noe annet som slo meg, er at det kanskje hadde lønt seg å ta et par bilder til, når solen var kommet litt lenger ned.. men da hadde kanskje det fine lyset i forgrunnen forsvunnet? Lenke til kommentar
bgrot Skrevet 7. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2006 Jeg trur ikke at alt lyset i forgrunnen ville forsvinne, men noe kanskje.. Jeg likte veldig godt lyset i forgrunnen, og ble nesten kanskje litt for opptatt av det, men skal hsuke på å ta med litt mer himmel neste gang.. Jeg er enig at det kunne kanskje blitt enda finere hvis jeg hadde ventet litt, hadde vært noen flere skyer også ville det kanskje blitt enda finere.. Grunnen til at formatet er stående er pga. alt det som var rundt, som"forstyrret" i bildet. Trær og strømmast ikke minst Kjipt ha på ett bilde. Takk for god tilbakemelding Lenke til kommentar
Knutgrus Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 likte også formatet. Men som sagt, litt høyere i toppen. Fått med hele treet på høyre side (det som er litt kutta). Ramma var litt i tjukkeste laget spør du meg. Lenke til kommentar
ruva Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Fint "solnedgangbilde". Likte spesielt farge nyansene i snøen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå