larsern92 Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 saken er den at jeg lånte bort min kjære switsh å så klarte han jeg lånte den til å knekke den ene pinnen som skal i stikk kontakten. så lurte jeg på ossen jeg skulle skaffe en ny har en på 12v men trenger 7.5 så hva skal jeg sette inn for å få den need til 7.5 v å fra 7.5 til 2.2v på forhond takk for respons Lenke til kommentar
Behydro Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Du kan no forsiktig sage opp den gamle, montere den i en ny boks og sette på my støpsel..... Så slipper du noe mere tull Lenke til kommentar
just-_-me Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 jeg gjorde akkurat noe lignende for en tid siden, og det jeg gjorde da, var og åpne den gamle boksen, lodde på en ny ledning med støpsel på, og teipe igjen boksen. det ble knallbra! (hvis ikke utseende teller da...) Lenke til kommentar
larsern92 Skrevet 7. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2006 problemet er bare at jeg er 14år å ikke får lov til så mye som har med sterk strøm å gjøre.... takk for svar Lenke til kommentar
Behydro Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 så få naboen til å fikse biffen da..... Lenke til kommentar
larsern92 Skrevet 8. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2006 hehe han er jo pensjonist (eller åssen det skrives) og han andre er gartrner så tyrokke de skal fikse det for meg nei Lenke til kommentar
just-_-me Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 så du kjenner ingen som har peil på dette?? da er det jo et alternativ, og kjøpe en ny... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå