gorgy porgy Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Stemmer det at dette kortet (abit kn8 ultra) kun støtter 2x pc3200 minne brikker? Da er, etter min mening, de 2 siste "slotene" ganske ubrukelige... prøvde å sette i 4 stk, men da låste maskinen seg under oppstart av windows. Minne ble også registrert som pc2700.. Har hørt noen rykter om at enkelte hovedkort ikke støtter 4x pc3200.. Er det eventuelt mulig å oppdatere bios? (uten at jeg vet hvordan dette eventuelt gjøre ) Noen gode tips? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 er jo ikke sikkert det støtter 4x pc3200 da Lenke til kommentar
SWAT dude... Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 hvis du kjører 4xpc3200 brikker vil de bli oppfattet som pc2700 på alle A64 hk. dette er fordi minne kontrlolleren i prosessoren ikke klarer å håntere fire brikker samtidig og det derfor går utover ytelsen (?) er ikke helt sikker men jeg vet at fire ram brikker skaper probs.. Lenke til kommentar
gorgy porgy Skrevet 7. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2006 kjiipe greier det der.. ble plutselig litt mer kostbart å oppgradere minne Takk for svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå