Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Bluescreen etter 5min, hjelp!

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har en pc som egentlig skal funke ganske bra i og med at de fleste delene i den er ganske nye, men det som skjer er at når jeg sitter å spiller f.eks så plutselig etterhvert så begynner pcen å henge seg helt opp, akkurat som hakk i plata, lyden henger seg å alt. Etter jeg har startet maskinen på nytt så loader den litt, men kjapt etter det så stopper den igjen og det popper opp et bluescreen. Jeg skjønner ikke hva dette kommer av ettersom de fleste delene i den er nye, kan det være harddisk?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Høres ut som et typisk varmeproblem, spør du meg. Enkel test: Ta av dekslene på kabinettet og prøv uten. Hvis det går greit har du både problem og løsning klare.

Bernt K

5716083[/snapback]

hm, skjermkortet kjører normal temepartur, cpu ligger på 30grader, dessuten bruker jeg dekslene på kabinettet :p hehe, så jeg skjønner ikke helt hva problemet kan være.

Formaterer igjen nå så får vi se hvordan det går -.-

noen andre meninger? :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM

Bluescreen kan også forekomme hvis du nylig har installert et program og det har skjedd noe feil under installasjonen (som man oftest ikke ser). Dette løste jeg en gang med og avinstallere og så installere noe jeg nylig hadde installert (nettverkskort driver eller noe sånt)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...