Gå til innhold

Hvor mye bråker psu'en til Chieftex på 360w?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:

Den 2002-09-23 13:42, skrev Divxdude:

EvilHomer:

Bråker den mindre enn harddisker? Jeg har wd 120gb og de bråker en del. synes jeg da. Vil psu vifta bråke mindre?

var for ikke så lenge siden inni kabinettet å dreiv litt viftemodding på skjermkortet, og da plugget jeg ut alt av ide-enheter. med skjermkortet ute, snurra cpu-vifta (zalman 6000-cu), 3 pabst kabinettvifter på 7v, cheiftec-vifta i sidedøra også på 7v, chipsett-vifta på hk og psu-vifta og det var ikke tegn til viftestøy i det hele tatt... hadde det bare vært sååå stille til vanlig :grin:

nå er det skjermkortvifta og ibm-harddisken (30)min som bråker mest. 120gb'en (wd) lager jo litt lyd den også, men ikke så mye at det gjør noe syns jeg (mer enn psu-vifta ihvertfall :wink: )

...please remedy my confusion and thrust me back to the day...

[ Denne Melding var redigert av: EvilHomer på 2002-09-23 14:01 ]

Lenke til kommentar

Når du starter maskinen bråker den veldig lite, men etterhvert som den blir varm bråker den mere. Tror det har med at varm luft fra andre komponenter blir sugd ut gjennom psu og ytterligere varmer denne opp.

Prøv å skjerme psu, eller la den få frisk luft fra utsiden.

Lenke til kommentar

Er det noen som har et Chieftec WX-01BD, Case Midi ATX Tower 360W Black Winner Series W/Door kabinett?

hvis så har dere hatt problem med den? Måtte sende min tilbake pga av psu`en sprengte sikringene i huset, og jeg som gledet meg til å teste en ny maskin:( Brukte 7timer på å sette sammen den og så da finalen kom og jeg skrudde på bryteren bak BAAAAAAAAAANG!!!!! så bare en liten svart sky som kom ut. Maks uheldig... håper bare ikke komponente ble svidd for de er ikke brukt

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-09-23 14:41, skrev xpert:

Når du starter maskinen bråker den veldig lite, men etterhvert som den blir varm bråker den mere. Tror det har med at varm luft fra andre komponenter blir sugd ut gjennom psu og ytterligere varmer denne opp.

Prøv å skjerme psu, eller la den få frisk luft fra utsiden.

Du mener at jeg skal blåse innover?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...