Gå til innhold

gjenoprette filer som var før recovery?


Anbefalte innlegg

Hei

 

Driver og installerer windows på nytt på min acer bærbare pc, grunnet det var den eneste løsningen på et problem.

 

Men uansett, recoverycden som følgte med har slettet alt som var på partisjon c: , men ikke det som var på partisjon d: . Så det jeg lurer på er om det er mulig å få tilbake noen av de filene som maskinen slettet på partisjon c: ved hjelp av et av disse gjennoprettings programmene?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vanlige recovery programmer vil kunne hjelpe deg, men sjansen er jo meget stor for at mange datafragmenter allerede er overskrevet, og dermed ikke kan hentes tilbake.

 

-Stigma

5716000[/snapback]

Takk for svar, kan du vennligst nevne et program som jeg burde prøve?

Lenke til kommentar

Easy Recovery og GetDataBack er 2 gode programmer. Easy Recovery kan gjenopprette fra formatert disk også. Begge programmene koster penger.

Personlig har jeg dårlig erfaring med recovery program, da jeg prøvde å gjenopprette rundt 15-20 GB musikk for en stund siden. Jeg fikk tilbake alt, men alle sangene var ødelagt :( da brukte jeg Easy Recovery Pro.

 

Men Trådstarter: Hva har vi lært av dette mon tro?

 

At vi kanskje skal legge alt viktig data over på D: partisjonen?

 

Man bør nemmelig ikke legge alt viktig på C: det er normalt da det bruker å gå galt for å si det sånn :p typisk meg og flaksen min iallefall :p.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...