Johnx Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 (endret) Nå som påsken nærmer seg med storm skritt synes jeg vi bør ha en plass å diskutere om smurning, teknikker, forskjellige smurninger, glidere osv. Har vedlagt en fin guide fra Start skismurning som viser mange forskjellige fremgangsmåter. XXL sin side er også fin å lære det på. Selv har jeg nettopp gått i innkjøp av et par skøyteski, dermed er denne guiden utmerket for meg. Der vises det bla. med bilder hvordan jeg skal gjøre det waxguide_xcountry_nor.pdf Endret 7. mars 2006 av Johnx Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Er det stor forskjell på forskjellige skifeller? Tenker på å skaffe meg nye feller for de ultimate toppturene. Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 7. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2006 Er det stor forskjell på forskjellige skifeller?Tenker på å skaffe meg nye feller for de ultimate toppturene. 5716824[/snapback] Hehe, det er ikke jeg den rette man å uttale meg om. Men jeg har hørt at denne grip tapen skal fungere bra. Den er hvertfall mye billigere enn feller. Men egentlig tror jeg alle feller funker bra, tror ikke merket har så mye å si På den vedlagte filen som medfølger ligger det en prisliste over noen av Start sine produkter, bla. grip tapen. Prisliste_START_skismurning_Prix_Fannrem.doc Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Men egentlig tror jeg alle feller funker bra, tror ikke merket har så mye å si 5716967[/snapback] Jeg kan tenke meg at det finnes forskjellig gli, feste og bredde der ute, men jeg har aldri hørt noe snakk om det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå