Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Hvordan finne ut ip adresse?

Anbefalte innlegg

går det ann og finne ut IP- adressen til en hvis man har den? grunnen til at jeg lurer på dette er fordi det var vært litt pes med at folk mobber lillesøstra mi på siden hennes, så jeg gikk inn og fant ip adressen til de forskjellige folka, så tenke jeg og spørre her om hvordan finne ut hvem de er, hvis det i det hele tatt går ann da :whistle: skal bare finne ut hvem det er så jeg kan skremme dem litt med at jeg vet hvem det er, så de burde gå til søs og si unnskyld før det blir bråk :!:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

dte var noe slik jeg tenkte meg jeg også, men så alvorlig er det ikke at politiet vil gjøre no.. ville bare hjelpe stakkaren litt og ta de drittungene som driver på med sånt:/ ikke fett og logge på siden din som du har brukt mye tid på så leser du ting fra folk som skriver mye dritt til deg:/ hvertfall ikke når du er 10 år..

grunnen til at jeg gjør dette er fordi at hun ble veldig lei seg.. så jeg tneke og finne ut hvem det var og be dem gå til henne og si unnskyld...

er det ingen som veit om det er noen muliget for og finne dette ut?

Endret av ThaAntihero
Lenke til kommentar

Du kan i det minste finne ut hvilken ISP slynglene har dersom du har IP-adressen deres. Det kan du gjøre her: http://www.dnsstuff.com/

For å gå videre med saken må du politianmelde forholdet, noe som kanskje ikke er så dumt. Polititet kan få hjemmel av påtalemyndighetene til å forlange at ISP'en leverer ut navn på vedkommende kunde som hadde den IP-adressen i gjeldende tidsrom. Det vil de nok gjøre dersom lillesøsteren din blir sjikanert. Det er nemlig veldig forbudt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...