B4stian Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Ja, noen som har samme "funksjon"? Må drive med mobil og data hvertfall. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Ingen har nær samme aktivitet som QXL. Har prøvd både Gibud og QXL selv. På Gibud får man ikke et eneste bud, og nesten ingen ser på gjenstanden. På QXL får jeg ofte det dobbelte og femdobbelte av utropspris. Lenke til kommentar
Zerge Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Vel, problemet med gibud er at den er alt for vanskelig å navigere seg gjennom. Qxl har sunket sterkt på "data-delen" etter at de innførte gebyrer, og desverre tillater de at andre næringsdrivende får legge ut annonser, noe som medfører det jeg vil anse som spamming av listene. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 7. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2006 Vel, problemet med gibud er at den er alt for vanskelig å navigere seg gjennom.Qxl har sunket sterkt på "data-delen" etter at de innførte gebyrer, og desverre tillater de at andre næringsdrivende får legge ut annonser, noe som medfører det jeg vil anse som spamming av listene. 5716489[/snapback] Når ble det innført gebyrer? Lenke til kommentar
tomahg Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Når ble det innført gebyrer? 5716498[/snapback] Rundt 2000, hvis jeg ikke husker feil. Lenke til kommentar
Westen Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 (...)desverretillater de at andre næringsdrivende får legge ut annonser, noe som medfører det jeg vil anse som spamming av listene. 5716489[/snapback] Den spammingen der har jeg sett meg grundig lei av, særdeles irriterende at man må bla seg gjennom uhorvelige mengder med sider for å komme frem til fristende objekter. Skjønner at QXL vil tjene mest mulig penger her, ellers ville de naturligvis lagt til samme funskjon som finn.no har, slik at man kan ekskludere bedriftannonser og kun vise privatannonser. Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Vel, problemet med gibud er at den er alt for vanskelig å navigere seg gjennom.Qxl har sunket sterkt på "data-delen" etter at de innførte gebyrer, og desverre tillater de at andre næringsdrivende får legge ut annonser, noe som medfører det jeg vil anse som spamming av listene. 5716489[/snapback] Vel, problemet er vel heller at QXL har brukt flere millioner på TV-kampanjer og en rekke andre reklamestunt. De er meget godt profilerte, og har et bra system. QXL kjenner alle og enhver til, Gibud kjenner ikke alle og enhver til. Gibud finnes heller ikke hele verden så vidt jeg vet, QXL finnes i en rekke land. Jeg forstår godt at QXL tar seg betalt for tjenesten, det skulle bare mangle. Ingen kan jobbe gratis, og når jeg i tillegg får gode priser på det jeg selger betaler jeg gjerne noen kroner. Det er ikke gratis å annonsere på www.finn.no, i din næravis eller lignende hvis man ønsker å sammenligne med nærliggende konkurrenter. Men over til spørsmålet. Jeg tror faktisk ikke det finnes noen nærmere konkurrent enn Gibud siden du spør etter samme funksjon som igjen vil si auksjonsvirksomhet innenfor en rekke ting da særlig data og mobil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå