bjorna Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Hei Har et problem på den bærbare acer pcen min. Jeg fjernet akkurat spyware på pcen min, og slettet et program, da kom det opp at jeg måtte restarte maskinen. Noe jeg da gjorde. Da maskinen startet fikk jeg opp det skjermbildet der du kan velge mellom sikkermodus sikkermodus med nettverk sikkermodus med kun oppgavelinjen Siste virkende innstillinger Start windows xp på vanlig måte. Men så kommer problemet, uansett hva jeg velger så restartes maskinen etter windowsxp logoen og den blå streken har vist seg en stund. Hva skal jeg gjøre? har noen viktige dokumenter (skolearbeid) som jeg svært gjerne vil ha. Hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
persistent Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Drsom du har brent ut recovery cd (mange Acer modeller ber om det når du ta dem i bruk) eller har en som fulgte med så kan du jo prøve en reparasjonsinstallasjon.... Lenke til kommentar
Banzai Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Hvilken maskin har du? Type og modell? . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå