Gå til innhold

Mine første bilder med 350'n

Anbefalte innlegg

Hei

Mine første bilder med Canon 350. tidligere har jeg bare brukt Ixus 400.

Synes jeg fikk det greit til men ønsker tilbakemeldinger fra dere som er litt mer drevne enn meg. Brukte kit linsa pluss en Canon 50 mm 1,8 som har blitt anbefalt på disse sidene. Støttelys og 430 blitzen. Kritikk ønskes slik at jeg kan bli bedre :D

post-92727-1141743061_thumb.jpg

post-92727-1141743072_thumb.jpg

post-92727-1141743090_thumb.jpg

post-92727-1141743104_thumb.jpg

post-92727-1141743115_thumb.jpg

post-92727-1141743128_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det at ingen har kommentert bildene dine, behøver ikke bety at ingen liker dem. Kanskje det er et tegn på at de er perfekte slik de er, og at ingen har noe å tilføye? :D

Personlig synes jeg vel ikke at bildene er perfekte, men slett ikke så ille heller. Synes det er helt OK bilder med fin belysning, kanskje med unntak av bilde nr 5 hvor lyset fra høyre blir i sterkeste laget, dermed blir også armene på modellen ganske utbrent. Om dette er gjort med hensikt vet ikke jeg, men jeg ville nok valgt litt annen belysning.

Men ikke gi opp selv om det er dårlig respons på bildene dine, du er ikke den eneste som opplever det, for å si det sånn... :)

Lenke til kommentar

kan vel kommentere litt jeg også :)

Liker bildene, men blir liksom ikke noe mer enn det. Hadde hun for eksempel hatt en farge, rød feks, på kjolen eller noe som hadde skutt ut av bildet(billedlig talt) ville jeg blitt mer knyttet til bildet. Men blir litt.. har ikke ordet men kommer tilbake når jeg har riktig ord.

Nederste bildet omringet av blod eller noe hadde vært en slager. Men det er meg da.. No offence what so ever

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...