Glipp Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 (endret) Hei.. tror disse kom her om dagen.. så de ble postet på UBI forumene i dag..bilder fra rainbow six: vegas påX360.. grafikken er noe av det BESTE jeg har sett.. får håpe gameplayen blir det samme scroll ned til Xbox 360 screenshots.. under concept art.. Enjoy! Linky! edit: leif Endret 7. mars 2006 av *Magnus* Lenke til kommentar
SCV Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Concept art er ikke bilder fra ingame. men x box bildene så jo ikke så verst ut de heller Lenke til kommentar
Glipp Skrevet 7. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2006 Concept art er ikke bilder fra ingame.men x box bildene så jo ikke så verst ut de heller 5715452[/snapback] sa ikke det heller jeg.. les en gang til du jeg sa: scroll ned til Xbox 360 screenshots.. under concept art.. Lenke til kommentar
arnizzz Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Concept art er ikke bilder fra ingame.men x box bildene så jo ikke så verst ut de heller 5715452[/snapback] yank. Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Jeg blir ikke overbevist før jeg ser et screenshot fra en forbedret versjon av planlegingsdelen som har vært i alle ekte rainbow six spill. Ser at de fortsatt har med tunge maskingevær, kan noen gi mannen som fant på det en eller annen pris for sin idioti. Lenke til kommentar
Hawkn Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 (endret) Jeg tror spillet kan bli veldig lunt vis de tar med Planleggingsdelen, Valg av teammates, one shot, one kill osv - Vil si at det ikke er rainbow six uten disse elementene. Håper bare ikke det blir like dårlig som Lockdown Edit: og selvsagt må Bill Brown musikken være med Endret 7. mars 2006 av Hawkn Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Åhh SINNSYKT. Samme grafikk som i Splinter Cell Double Agent stort sett. Sa*an jeg skal ha dette spillet! Er egentlig ikke så glad i de Rainbow Six spillene som har kommet ut til nå, men det der må jeg bare ha! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Ja dette spillet set uten tvil fantastisk ut, og som sagt over håper eg at gameplayet følger samme spor Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 håper det blir som rainbow six 3, som var fabelaktig Lenke til kommentar
Jakartabebopp Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Ja, dette spillet ser forryende godt ut. Da er det bare å håpe at det er forsatt er litt plass igjen til god spillmekanikk, taktikk, intelligens og sist, men ikke minst KI. Det blir blir spennende å se når den tid kommer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå