Gå til innhold

Publiseringssystem (CMS), gratis - hvilket?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Må gjen anbefale WordPress. Prøv det!

Et par plugin + noen templates = alt du trenger og utrolig brukervennlig og intelligent.

6140999[/snapback]

Wordpress er veldig greit til mindre sider, men straks man kommer litt opp i størrelse er det gjerne mye som mangler. Dessuten har jeg hørt mye dårlig om skalerbarheten til WP...

Lenke til kommentar
Drupal.org. Er kjempe fornøyd med dette CMS'et. Det oppdateres ofte og er veldig fleksibelt. Mange moduler og er enkelt å innstallere.

Ingen tabeller her i gården. :)

6143361[/snapback]

Drupal trenger virkelig en overhaul når det gjelder brukervennlighet..

Lenke til kommentar
Drupal.org. Er kjempe fornøyd med dette CMS'et. Det oppdateres ofte og er veldig fleksibelt. Mange moduler og er enkelt å innstallere.

Ingen tabeller her i gården. :)

6143361[/snapback]

Drupal trenger virkelig en overhaul når det gjelder brukervennlighet..

6143548[/snapback]

Drupal kan til tider være forvirrende ja, men kommer man over den barrieren der man har skjønt hva det handler om, da er du inn i en verden hvor det meste er mulig ;)

Er nok ganske vanskelig for en nybegynner å prøve seg på noe sånt, men det er overkommelig. Versjon 4.7 som kommer snart skal visst være enklere å sette seg inn i.

Jeg tror hovedgrunnen til at folk ikke skjønner Drupal er at du kaller kategorier for taxonomy, noe folk tydeligvis ikke forstår uansett hvor mange ganger det står skrevet :D

Lenke til kommentar
Må gjen anbefale WordPress. Prøv det!

Et par plugin + noen templates = alt du trenger og utrolig brukervennlig og intelligent.

6140999[/snapback]

Wordpress er veldig greit til mindre sider, men straks man kommer litt opp i størrelse er det gjerne mye som mangler. Dessuten har jeg hørt mye dårlig om skalerbarheten til WP...

6143473[/snapback]

WordPress kan jo være alt fra én enkel, statisk side til en massiv portal. Backend takler ikke det siste så bra foreløpig, men dette jobbes det med fra flere plan.

Jeg tror trådstarters prosjekt havner i "Mindre sider" katelogen, men jeg er trygg på at WordPress kan gjøre livet enkelt for en webmaster med både mellom- og store sider på menyen.

Ratleto: Prøv ut wordpress og kom med en tilbakemelding lik du har gitt på Drupal, ModX, Joomla osv. Spør også hvis du møter problemer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...