capy Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Egentlig er det vel rimelig enkelt: De som synes det er greit med reklame og på den måten føler at de støtter utgiver og den som produserer internettinnhold; fortsett med det. De som irriteres: Installer en eller annen form for adblocker... 5722781[/snapback] Men det er egentlig ikke noen løsning på problemet, det blir bare flyttet på. I ditt tilfelle må de som har "på" reklame betale for de som bruker blocker. Mer reklame må til og flere blir lei= flere installerer blocker og vipps så har du en ond spiral. Men dette er i verste fall:) Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Jeg så den ikke før jeg leste tråden! Takk skal du ha Lenke til kommentar
MC2 Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 å ha reklamen på toppen er ekstremt irriterende (for at man ser skiten hele tiden), og dessuten ser plasseringen extremt tilfeldig ut... (hvis man kan forklare det på den måten) uansett, er det ikke mulig å ha reklamen under sidebaren på diskusjon.no skinnet? litt mer praktisk og diskreé ellers (hvis det er interesse) kunne folk her på forumet kjøpe opp reklame plassen og erstatte den med ingenting villa tankar jeg synes at hvis dere nå først skal legge opp reklame her så burde det være reklame til søstersidene (de bildene med siste nyheten osv) som faktisk er brukbare og hjelpsomme. ...eller mindre reklame som de komplett reklamene (med hvit bakgrunn) men helst ikke noe reklame, og det beste alternativet er da reklame for søstersider. Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 På de sidene jeg liker best, så klikker jeg på reklame i ny og ne. Oppfordrer dere andre til å gjøre det samme Lenke til kommentar
RulleRimfrost Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Synes HW skulle kjørt flere reklamer som ukens tilbud fra Komplett, så hadde jeg sluppet å vase inne på PS, MPX og Netshop hver manda' ... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 (endret) Jeg ønsker reklame på sidene, fordi tjenesten som leveres ikke er gratis å drifte. Ser ingen grunn til at forumet skal være fritatt for reklame fordi det sannsynligvis genererer trafikk til hovedsiden, som har reklame. Er det penger å hente, så bør det hentes. Virker som om mange tror at hw.no fortsatt er en bedrift styrt fra gutterommet. Men, meningen med dette er jo å tjene penger, og gi aksjonærene penger. Hardware.no er ikke noe unntak, med Orkla Media på eiersiden. Endret 9. mars 2006 av fredrikrb Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Jeg ønsker også reklame, men som sagt - ikke av denne typen. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Jeg ser ikke noen reklame på toppen av siden Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Jeg ser ikke noen reklame på toppen av siden 5725835[/snapback] Da bruker du kanskje IPB-skinnet. Det har ikke reklame på toppen. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Jeg ser ikke noen reklame på toppen av siden 5725835[/snapback] Da bruker du kanskje IPB-skinnet. Det har ikke reklame på toppen. 5726109[/snapback] Jepp Er forelsket i det skinnet Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 (endret) Reklame her på forumet? Nei, det har jeg ikke fått med meg gitt. Har det noe med at jeg har installert Ad Muncher tro? Ad Muncher Usage Statistics for v4.6 Build 10270Adverts removed by Ad Muncher: 407,536 Approximate bandwidth saved: 3,183 MB Counter started: desember 7, 2005 Er utrolig hvor mye båndbredde man sparer på det Endret 9. mars 2006 av Ernie Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Reklame her på forumet? Nei, det har jeg ikke fått med meg gitt. Har det noe med at jeg har installert Ad Muncher tro? Ad Muncher Usage Statistics for v4.6 Build 10270Adverts removed by Ad Muncher: 407,536 Approximate bandwidth saved: 3,183 MB Counter started: desember 7, 2005 Er utrolig hvor mye båndbredde man sparer på det 5727483[/snapback] Båndbredde er ikke noe å spare på for meg, CPU derimot.... AtW Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 (endret) hvis reklame blir fo forstyrende så er hansikten med forumet borte. ingen elle få brukere gider å gå hit. vi som siter med treg linje må jo vente ekstra lenge før siden er helt nedlastet. desuten går det jo ann å blokere det meste av reklamen da må jo henskten vere borte Endret 9. mars 2006 av elg-elg123 Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Det er mange som har forstått at reklame er nødvendig. Takk gud for det. Lenke til kommentar
Oldie Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Det er mange som har forstått at reklame er nødvendig. Takk gud for det. 5727724[/snapback] Vel. Vi trenger da ikke å gå så langt at vi takker gud? Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Det er mange som har forstått at reklame er nødvendig. Takk gud for det. 5727724[/snapback] Hehe, du kan kanskje komme med noen innspill i denne tråden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=538305&st=0 "Er reklame samfunnsfientlig?" AtW Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Dette er en tilbakemelding til forumet og skal således plasseres i tilbakemeldinger til forumet. Flyttes dit fra hw.no. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Praktisk med Opera, har bare blokket reklamen Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Virker som spiriten til hardware.no nettverket bare går nedover og nedover etter de ble kjøpt opp, nå er det kapitalismen som rår i større og større grad. Syns det er litt trist at det har gått fra en gratis reklamefri idealisttjeneste til dette her. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Hvorfor er det slik at alle forventer å få kun fordeler med dette forumet? Jeg skjønner ikke hvordan folk kan tro at hardware.no ikke er ute etter å tjene penger. Det er et seriøst firma som trenger kapital, som alle andre firma som selger tjenester. Hardware.no selger reklame. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg