Nitrius Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 (endret) Driver å lager webside, og designet mitt inneholder da disse scan lines(håper noen vet hva det er så slipper jeg å forklare), jeg har da lagt merke til at disse scan linjene er veldig flinke til å gjøre fonter uklare, så lurer på om noen vet om noen fine font typer på nett et sted som går bra med scan lines? Dette er svarte scan lines hvis det hjelper noe. Edit: Da er bilde lagt til, har prøvd med en haug av diverse fonts, men finner ingen som blir tydelig nok for min del. Endret 7. mars 2006 av Nitrius Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 7. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2006 hva med et screenshots? 5715095[/snapback] Skal prøve å få til et screen så snart som mulig. Er litt redd for at jeg posta i feil forum del, er nemlig flash og photoshop som er brukt til å lage siden(prosjekt på skolen) Lenke til kommentar
donkeykong89 Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Da er den postet riktig post. Bedre at du poste alt i første posten enn at vi skal drive å lirke ut informasjon fra deg. Det tar både lengre tid for deg å få hjelp, og lengre tid for oss å skjønne problemet ditt. Lenke til kommentar
pakke Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Scanlines i bakgrunnen reduserer lesbarheten betraktelig, og jeg tviler på at det hjelper nevneverdig å bytte font her. Hva med å droppe linjene på de "boksene" der du skal ha tekst? Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 7. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2006 Scanlines i bakgrunnen reduserer lesbarheten betraktelig, og jeg tviler på at det hjelper nevneverdig å bytte font her. Hva med å droppe linjene på de "boksene" der du skal ha tekst? 5715259[/snapback] Jupp er akkurat det jeg har lært igjennom denne perioden, men blir så slit å måtte bytte ut alt, etter som det tar så alt for lang tid å legge inn disse kommandoene, værtfall på det nivået jeg er, men hvis ingen har noen annen forslag enn det så må jeg vel nesten gjøre det. Er nemlig knapt med tid også, skal være "ferdig" til torsdagen denne uken, om 2 dager altså. Lenke til kommentar
euroshopper Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 OT Jeg har gått MK GK, VK1 på Bjerke VGS og nå er jeg lærling Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 7. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2006 Da hørte jeg på pakke og fjernet scan lines fra boksene, tok ikke så lang tid som jeg trodde =) Så da er egentlig saken oppklart. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 7. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2006 Scanlines er 2001, da 5715460[/snapback] Det bryr meg lite, syns effekten er kul =) Anyway, har ordnet opp nå som sagt, skal også ta å lese de 2 linkene han George Bush linker til, takk for hjelp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå