Feonar Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Nå i disse deilige lønningsdager har tiden kommet til oppgradering av pc. Nåværende oppsett: P4 2.6 Ghz MSI Geforce 5600xt 1536 mb ram 3 harddisker Et par kabinettvifter Dvd spiller/cd brenner Jeg tenkte å kjøpe: Geforce 7800GT Asus A8N--E eller Abit K8n-Ultra Amd 3700+ "San Diego" Spørsmålet er da om min 360W PSU drar lasset... Og litt synspunkter på mainboard hadde også vært kos. Kostnadsmessig er dette omtrent så langt som jeg strekker meg, mer er lite aktuelt. Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 (endret) http://www.extreme.outervision.com/ bør være 20 ampere på 12+ railen det ligger under 350 watt, så spørs det om psuen leverer 350 watt OC? Endret 8. mars 2006 av pizzafordi Lenke til kommentar
wil Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Tror jeg ville kjøpt en ny PSU til det systemet der ja. Kjøpte en Enermax 485 watter sammen med mitt nye system, og den fungerer kjempe bra. Vifta på den PSU`en går tilogmed når maskina er slått av slår seg ikke av før jeg trykker på powerknappen på PSU`en. Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 skaff med 20 amper på 12+ hvis du skal ha nytt Lenke til kommentar
Timur Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Tror jeg ville kjøpt en ny PSU til det systemet der ja. Kjøpte en Enermax 485 watter sammen med mitt nye system, og den fungerer kjempe bra. Vifta på den PSU`en går tilogmed når maskina er slått av slår seg ikke av før jeg trykker på powerknappen på PSU`en. 5728436[/snapback] Ehrm.. Hva er så bra med det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå