Howard Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Minneprodusenten White Lake har introdusert en minnepinne i 14 karat gull og med fem diamanter. Les mer Lenke til kommentar
Jungel Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Minneprodusenten White Lake har introdusert en minnepinne i 14 karat gull og med fem diamanter. Les mer 5714949[/snapback] Min umiddelbare tanke er jo, har dette noe hensikt, eller er det ren idioti? Gir polerte diamanter noe ytelsesøkning? Opplys meg... Lenke til kommentar
Battone Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Selvsagt har det en hensikt, hadde jeg hatt 300mill $ til overs så ville jeg og hatt litt usmakelig bling-bling.. Og som den nerden man er så hva er vel mer usmakelig enn en mem-stick i gull og diamanter.. Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Lol, dere snakker som fattigfolk. Hadde jo sett mad nice ut. Kunne hatt den i et chain elns da Lenke til kommentar
4WheelDrive Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Ojoj. Det perfekte sted å lagre VERDIFULLE data. Lenke til kommentar
JonV Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Old News Postet 2/3-06 på digi.no Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Meningsløst. Gi heller 23.000 kroner til Leger uten grenser, Røde kors eller noe sånt, og bruk 500 kroner på en normal minnepinne. Jeg er ganske sikker på at om 23.000 kroner gis til veldedige formål så vil det gi langt mer livsglede og positive konsekvenser enn det gullet og diamantene vil gi en eventuelle kjøper. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Ojoj. Det perfekte sted å lagre VERDIFULLE data. 5715043[/snapback] Antakelig er det vel et dårlig sted å lagre det, siden sannsynligheten for at noen stjeler den er ekstra høy. AtW Lenke til kommentar
Manx Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 23,5K er det for den versjonen med 128MB? for da vil jeg ikke se prisen på den med 1024mb Men som sagt totalt unødvendig. Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Meningsløst. Gi heller 23.000 kroner til Leger uten grenser, Røde kors eller noe sånt, og bruk 500 kroner på en normal minnepinne. Jeg er ganske sikker på at om 23.000 kroner gis til veldedige formål så vil det gi langt mer livsglede og positive konsekvenser enn det gullet og diamantene vil gi en eventuelle kjøper. 5715116[/snapback] jeg kunne ikke sakt meg mer enig. dette er jo ren idioti. det burde vært lover om slikt. om de som har for mye penger ikke vet hva de skal gjøre med dem, så kan de heller gi dem til de som trenger det i stedenfor... Lenke til kommentar
Jungel Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Lol, dere snakker som fattigfolk. Hadde jo sett mad nice ut. Kunne hatt den i et chain elns da 5715042[/snapback] Hehe, vel, penger kan ikke kjøpe god smak, det er sikkert og visst! Lenke til kommentar
death_comes_rippin Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 (endret) omg sanne må jeg bare ha meg kraftig ironi.... hva faen skal en med Gull RAM brikker ? vis de ikke har en ytelse som kan gjøre opp for prisen noe som er lite sannsynelig. Endret 7. mars 2006 av death_comes_rippin Lenke til kommentar
Dr.Ittsekk Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Man kan sikkert si mye om disse minnepinnene, men det er umulig å komme fra at de er blodharry. Med mindre jeg kunne solgt den videre ville jeg ikke tatt i mot en om den var gratis. Tenk så flaut å bli sett med en slik. Det blir som å se disse personene med enorme gullsmykker og rolexur, alle med et snev av intellektualitet må bite seg selv i tungen for ikke å bryte ut i krampelatter. Lenke til kommentar
Kahuna Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 jeg kunne ikke sakt meg mer enig. dette er jo ren idioti. det burde vært lover om slikt. om de som har for mye penger ikke vet hva de skal gjøre med dem, så kan de heller gi dem til de som trenger det i stedenfor... 5715204[/snapback] (min uthevelse) Det finnes en samfunnsform som håndterer slike "problemer" ganske effektivt: Kommunisme. Still kapitalistsvina opp mot en vegg og skyt dem! (da synes jeg den sosialdemokratiske modellen er bedre, skatt dem til døde) Lenke til kommentar
Campus Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 (endret) Lol, dere snakker som fattigfolk. Hadde jo sett mad nice ut. Kunne hatt den i et chain elns da 5715042[/snapback] Det er vel heller du som snakker som om du ikke eier smak. Det her må da være ganske nær toppen av tackiness. Dessuten er de jo utdatert, 2GB minnepinner er jo lett å finne, og 4GB har jo begynt å komme. Endret 7. mars 2006 av Campus Lenke til kommentar
NoWiSee Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Har en del bedre ting å bruke de pengene på.. Ny pc f.eks Men har man virkelig ikke noe annet å bruke penger på så for all del.. det er sikkert en rimelig unyttig investering. og jeg tror ikke de kommer til å selge så mange av de. Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Meningsløst. Gi heller 23.000 kroner til Leger uten grenser, Røde kors eller noe sånt, og bruk 500 kroner på en normal minnepinne. Jeg er ganske sikker på at om 23.000 kroner gis til veldedige formål så vil det gi langt mer livsglede og positive konsekvenser enn det gullet og diamantene vil gi en eventuelle kjøper. 5715116[/snapback] Ja det er tullete, men jeg skjønner ikke hvorfor du er så provosert. 23000kr er latterlig lite sammenliknet med det selv vanlige folk med vanlig økonomi sløser bort på tull... Lenke til kommentar
tomahg Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Jeg skjønner ikke hvorfor de kommer i forskjellige versjoner fra 128MB til 1024MB... I forhold til prisen på gull&glitter blir jo prisen på selve flash-minnet ubetydelig. De kunne jo like greit gitt full pupp (1024MB) på alle... Lenke til kommentar
underground Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Uff for et idiotisk påfunn dette var, hvem i helvete går rundt og skryter av en usb minnepinne til 23000. Ville holdt det for meg selv om jeg hadde kjøpt en sånn for den prisen. Lenke til kommentar
Howard B Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Meningsløst. Gi heller 23.000 kroner til Leger uten grenser, Røde kors eller noe sånt, og bruk 500 kroner på en normal minnepinne. Jeg er ganske sikker på at om 23.000 kroner gis til veldedige formål så vil det gi langt mer livsglede og positive konsekvenser enn det gullet og diamantene vil gi en eventuelle kjøper. 5715116[/snapback] Det er ikke til å komme fra at fra tid til annen dukker det opp slike produkter. Det er ikke første gang og det er heller ikke siste gang! Om man har 300 mill så har man nok penger til å gi til diverse hjelpe organisasjoner og kjøpe seg en bling bling minnepinne. Men forstår at geeks syns dette er et teit produkt. Man kan jo se på det fra en annen vinkling.. denne minnepinnen synker ikke like raskt i pris som resten av utvalget som vi dødelige kjøper.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå