Joachim_F Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Ubisoft har fortalt hvorfor PC-versjonen av Advanced Warfighter er forsinket, samtidig som de har utsatt Faces of War. Les mer Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Det hadde selvfølgelig ingenting med Microsoft og Xbox360 å gjøre dette. Så tett opptill release før de kunngjør at det er forsinket? Nei, tror ikke det... Faen heller, når skal vi som skapte markedet få valuta for pengene? Tenker da på oss PC spillere. Lenke til kommentar
Hawko Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Det hadde selvfølgelig ingenting med Microsoft og Xbox360 å gjøre dette. Så tett opptill release før de kunngjør at det er forsinket? Nei, tror ikke det... Faen heller, når skal vi som skapte markedet få valuta for pengene? Tenker da på oss PC spillere. 5715135[/snapback] Så du vil ha et ufullstendig spill? Faces of War hadde jeg () Ikke hørt om, så er jo greit at det får en utsettelse... Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Så du vil ha et ufullstendig spill? 5716500[/snapback] Les det jeg skrev en gang til. Lenke til kommentar
koronag Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 samtidig som de har utsatt Faces of War. Neeeeeeeeeiiiiiiiiiiiiiii! Helsike, da gikk den dagen i dass. Lenke til kommentar
graks Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 har ventet lenge på graw til pc.er en stor ghost recon fan,så mine forhåpninger er store til graw(pc). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg