joneoverland Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 jeg er i tillegg til å være spillegal.. også ekstremt bilfrelst.. så satt jeg å kikket litt rundt på hva som er på spillmarkedet.. så fant jeg D1 Professional Drift series.. som er et japansk drifting spill.. vet noen hvor jeg kan få tak i det.. og hva som må til for at jeg kan spille det på min ps2? Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Du kan bruke Swap Magic hvis det er NTSC..slipper du å chippe Ps2 Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Daim? driftingspill? noen som vet om det finnes til pc? Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Jeg har det spillet, men det er endel jeg ikke skjønner der... alt er jo på japansk Men uanset, en chip er en meget fin investering, du kommer ikke til å angre på det.... Dropp swap magic driten, de som sier at det er helt topp, har ikke prøvd en skikkelig chip (matrix infinity) Lenke til kommentar
joneoverland Skrevet 7. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2006 Jeg har det spillet, men det er endel jeg ikke skjønner der... alt er jo på japansk Men uanset, en chip er en meget fin investering, du kommer ikke til å angre på det.... Dropp swap magic driten, de som sier at det er helt topp, har ikke prøvd en skikkelig chip (matrix infinity) 5716294[/snapback] på screensene jeg har stt så står alt på engelsk.. du har kanskje d nyeste som heter 2005 season.. det er kun sluppet i japan.. hvor får jeg tak i spillet da.. og eventuelt hvem chipper Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Hvor i landet bor du da? jeg kan hjelpe deg med chipping Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Bor du ved Oslo kan du bruke Esspen på forumet. Hyggelig fyr hvor du får jobben gjort. Lenke til kommentar
joneoverland Skrevet 8. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2006 hehe.. er desverre rogalending.. bor i sandnes Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Ok, da må den i tilfelle sendes... Lenke til kommentar
EssspeN Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Bor du ved Oslo kan du bruke Esspen på forumet. Hyggelig fyr hvor du får jobben gjort. 5720283[/snapback] Er du "socom-wangen" wangen360?? Fikk mistanke til det nå når jeg ser linken din i signaturen. Skal kjøpte GRAW på fredag. Legg meg til på xboxlive da: brukernavn er samme som på socom nemlig "EsspeN" Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 hehe ja......trodde du skjønte det med engang jeg:).......Jeg legger deg til ikveld jeg. Kjøper selv spillet til fredag hvis jeg har tid:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå