Joachim_F Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Xpand Rally Xtreme er, som navnet indikerer, en mer ekstrem versjon av Xpand Rally. Les mer Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 (endret) dette set jeg fram til, xpand rally er et morsomt spill. flere typer biler er positivt, spesielt med tanke på at spill som toca 3 sliter med å lage en bra rally del i spillet sitt. man ser forsåvidt samme problem i GT 3/4 også. hold deg til et underlag dersom du ikke klarer begge. rally delen i GT spilla og toca er helt forferdelig. hm...sliter litt med å formulere meg her, håper dere forstår poenget mitt... tror det kan oppsumeres med at: er du god til å lage asfalt spill, så hold deg unna andre underlag dersom du ikke får det bra nok, er mye bedre å ikke ha det enn å ødelegge helhetsinntrykket nå håper jeg bare noen lager et ordentlig paris dakar spill. Endret 7. mars 2006 av Spirre Lenke til kommentar
HWE Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 (endret) dette set jeg fram til, xpand rally er et morsomt spill. flere typer biler er positivt, spesielt med tanke på at spill som toca 3 sliter med å lage en bra rally del i spillet sitt. man ser forsåvidt samme problem i GT 3/4 også. hold deg til et underlag dersom du ikke klarer begge. rally delen i GT spilla og toca er helt forferdelig. hm...sliter litt med å formulere meg her, håper dere forstår poenget mitt... tror det kan oppsumeres med at: er du god til å lage asfalt spill, så hold deg unna andre underlag dersom du ikke får det bra nok, er mye bedre å ikke ha det enn å ødelegge helhetsinntrykket nå håper jeg bare noen lager et ordentlig paris dakar spill. 5717649[/snapback] Skjønner hva du mener men er ikke helt enig.....Rally Trophy, Richard Burns Rally, Live for speed for å nevne noen som har lykkes med flere underlag. Vil nå heller si at de som ikke får til asfalt skikkelig ikke ofte ikke får til grus heller. Da kommer virkelig den dårlige fysikken fram. Var med på betatestingen av X-pand rally + har prøvd final demo. Ble veldig skuffet ift hvor realistisk det skulle være. Får håpe oppfølgeren gjør det originalen lovte og mer til. Ser du etter Paris Dakar lignende spill blir forhåpentligvis dette bra: Grand Raid Offroad: http://www.asobostudio.com/GRO.html Endret 8. mars 2006 av hwe Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 (endret) rally spill generelt får til alle underlag bra, i alle fall de spilla som er verdt å nevne, som RBR og WRC. live for speed og rally trophy har jeg ikke testa noe spes, så det kan jeg ikke si noe om. jeg kan vel heller si at de som er flinke til asfalt og prioriterer dette slitter en del med grus og/eller snø. som GT 3/4 og toca. edit: det at xpand rally ikke er verdens mest realistiske spill er egentlig like greit, jeg spiller det spillet fordi det er moro, ikke fordi jeg vil ha realisme. da fyrer jeg opp rbr i stede. ikke at xpand er så urealistisk da. det har bra skade motor og bra grafikk. synes faktisk simulation ble så vanskelig etterhvert at jeg gikk over til arkade istede. Endret 8. mars 2006 av Spirre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg