Joachim_F Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Det er trøbbel i Las Vegas, og Team Rainbow sendes for å ordne opp. Les mer Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Nå er jeg litt forvirret, er det en expansion til lockdown det er snakk om? Trodde critical hour var det neste R6 spillet jeg... Lenke til kommentar
Deosl Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 (endret) Rainbow Six : Vegas er altså neste steg i R6 serien, nr 5. Og Vegas kommer bare på "next-gen" consoler samt PC. Critical Hour er for console bare og vil bruke Lockdown engine. Critical Hour can regnes som en expansion pack til console bare. Ble du klokere nå? Btw, concept art og in-game screens fra Rainbow Six 5 : Vegas 360 er å finne på Rainbow Six Aggression Endret 7. mars 2006 av Deosl Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Etter et mildt sagt elendig Rainbow Six: Lockdown, har jeg absolutt ingen forventinger til 5'ern what so ever. Jeg får se når det kommer ut - kanskje er det bra, kanskje er det like dass-dårlig som 4'ern. Lenke til kommentar
Hawko Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Etter et mildt sagt elendig Rainbow Six: Lockdown, har jeg absolutt ingen forventinger til 5'ern what so ever. Jeg får se når det kommer ut - kanskje er det bra, kanskje er det like dass-dårlig som 4'ern. 5716167[/snapback] I approve of this. Men Ubisoft kan jo sine ting, så kan jo godt hende de ikke ruhser det nå, og lager et ordentlig gjennomtenkt spill, og ikke bare en skummelt dårlig port fra "next-gen"-konsollene. Dette gjelder PC'en, tough. Lenke til kommentar
bensinkanna Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 det blir det beste Rainbow Six-spillet noensinne Akkurat det sa de om Lockdown også, og det var det dårligeste RB6 spillet noensinne. Lenke til kommentar
Archangel Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 (endret) "Tony Kee, hevder at det blir det beste Rainbow Six-spillet noensinne. Dessuten fortelles vi at spillet vil presse grensene i forhold til kunstig intelligens, fysikk, grafikk og animasjon, og at det vil bygge videre å onlinesuksessen til Rainbow Six-franchisen" Et stort LOL :!: er på sin plass etter "Lockdown" til PC iallefall. Kunne sikkert finne noe tilsvarende utsagn før den releasen også. Blir nok ingen pre-order på noen R6 spill i fremtiden på meg, forventer ærlig talt mye mer denne gangen av PC versjonen. Leste nettopp at PC versjonen skal lages uavhengig av konsoll denne gangen så er grunn til og være litt mer optimistisk i allefall. Endret 7. mars 2006 av Archangel Lenke til kommentar
Juke Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Ja, det er vel ikke mange spillprodusenter som innrømmer at det neste spillet i serien kommer til å bli dårligere enn forgjengeren, så det er jo ikke overraskende at de skrøt sånn av Lockdown sånn sett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg