Joachim_F Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 2K Games og 20th Century Fox har kunngjort at tegnefilmserien Family Guy tar turen innom spillverdenen. Les mer Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Stygt redd for at det kommer til å ende i katastrofe. Forstår ikke hvordan de skal få det til. Å lage 3d spill er vel out of the question, da det ikke blir særlig tro mot serien. Men men, kan bli morsomt uansett (?) Lenke til kommentar
SCV Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Enig med deg dark by design. Ender antagligvis opp i katastrofe. Lenke til kommentar
Ulf Isaksen Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Tenk om det blir bra da:D Hadde våre så jævlig fett Lenke til kommentar
SCV Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 ja, man skal aldri si aldri. Men jeg har min tvil dog. Lenke til kommentar
Mith Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 orstår ikke hvordan de skal få det til. Å lage 3d spill er vel out of the question, da det ikke blir særlig tro mot serien. Simpsons hit and run er jo 3d så tror ikke det har noe å si om det er tro mot serien eller ikke, 3d blir det nok Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 (endret) Så flott at karakterene trer inn i spillverdenen. Nå gjenstår det bare å se om det blir vellykket, eller total katastrofe. Uansett, veldig bra, ettersom jeg er svoren Family Guy-fan. Endret 7. mars 2006 av Agressive Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 håper hele spillet handler om at man er Stewie og skal ta livet av lois Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Det står i artikkelen at spillet fokuserer på Peter, Stewie og Brian, som i løpet av spillets gang vil skape kaos i en rekke steder kjent fra serien. Får håpe de putter inn en kniv som Stewie kan benytte seg av. Lenke til kommentar
Zuluzion Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Dette kan bli veldig morsomt. Gleder meg! Men Futurama og Simpsons spilla var ikke noe særlig bra Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Er redd for at dette spillet ender som skikkelig katastrofe, slik som The Simpsons: Hit And Run (imo). Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Faktisk tror jeg at Seth MacFarlane kan fikse dette her. At jeg skal prøve spillet er det ikke engang spørsmål om. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 kan jo bli ganske bra dette.. hit'n run var jo morsom i 15 min family guy pwner uanz Lenke til kommentar
RMNZR Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Faktisk tror jeg at Seth MacFarlane kan fikse dette her. At jeg skal prøve spillet er det ikke engang spørsmål om. 5717262[/snapback] Mon tro om han får et ord med i laget. Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Elsker Family Guy serien, er genialt, får bare håpe at spillet blir bra også, adventure kunne blitt noe men vet ikke.. Må hvertfall bli 2D eller XIII grafikk mener jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg